در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد از برنامه‌های خود گفت

فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: به دنبال تصویب شیوه‌نامه‌های مربوط به آن هستم تا تدوین گردد.

فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد در خصوص دلایل پذیرش  سرپرستی دفتر موسیقی به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من معاون دفتر موسیقی بودم و زمانی که پیروز ارجمند از سمت خود استعفا داد برای اینکه به امور هنرمندان و حوزه موسیقی رسیدگی شود، به عنوان سرپرست انتخاب شدم.

وی ادامه داد: فعلاً تمرکزم را برای بهبود اوضاع موسیقی گذاشته و به دنبال تصویب شیوه‌نامه و آیین‌نامه‌های مربوط به آن هستم تا تدوین گردد.

طالبی در رابطه با علاج موسیقی امروز اظهار کرد: همدلی و نقطه نظراتی که کارایی را در همه‌ی حوزه‌های فرهنگ خصوصاً موسیقی که بخشی از فرهنگ جامعه است را بالا ببرد.

وی ادامه داد: فرهنگ جزء چشم‌انداز توسعه و آن هم جزء برنامه‌های کلان ماست که از آن همراهی و تعاملات صورت می‌گیرد می‌توانیم جایگاه خوبی را برای موسیقی ترسیم کنیم. و البته حوزه‌های مربوط با رعایت ضوابط و قوانین می‌توانند به مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در موسیقی کمک کنند.

سرپرست دفتر موسیقی از علت استعفای ارجمند گفت: این را باید وی و کسانی که استعفایش را پذیرفته‌‌اند پاسخ دهند و من در این باره چیزی نمی‌دانم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار