دبیر کمیته نقل و انتقلات باشگاه نفت تهران گفت: سیدجلال حسینی از امروز در تمرینات نفت تهران حضور دارد و به این تیم ملحق خواهد شد.

جلال حسینی از امروز در تمرینات نفت شرکت خواهد کردحسین آل اسحاق دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان طی صحبتی که با علی رضا منصوریان سرمربی نفت داشته، تاکید کرده است که از عصر امروز در تمرینات نفت شرکت خواهد کرد و به طور حتم این بازیکن عضوی از تیم فوتبال نفت خواهد بود.
 
وی افزود: سیدجلال بازیکن با اخلاقی است و ما روی قول او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم این افراد وقتی به باشگاهی دست یاری دهند زیر حرف خود نزده و با تمام وجود در خدمت باشگاه خواهند بود.
 
آل اسحاق در رابطه به شایعات اضافه شدن چند بازیکن دیگر به فهرست نفرات تیم نفت تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که فهرست تیم ما کامل گردیده و برای فصل جدید دیگر احتیاجی به جذب بازیکن نداریم مگر که اتفاق غیر مترقبه‌ای مثل مصدومیت تا شروع فصل پیش آید که در آن صورت برای جذب بازیکن جدید مجددا اقدام خواهیم کرد.
 
وی در خصوص زمان ثبت قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت در هیئت فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: قرار است تمام بازیکنان نفت یک روز در هیئت فوتبال حاضر شده و قراردادهای خود را به صورت یکجا ثبت کنند.
 
به هر حال هیچ شکی در صداقت و حسن  وفاداری بازیکنان ما وجود ندارد و آنها با وجود داشتن این ثبت خالصانه قول و قرار خود را زیر پا نمی‌گذارند تا راهی تیم‌های دیگر شوند.
 
آل اسحاق در پایان گفت: مجموعه مدیریتی باشگاه نفت تلاش خود را برای بستن تیمی مدعی و قدرتمند انجام دادند.
 
امیدوارم نتیجه تلاش‌های خود  را با نتیجه گیری در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و لیگ برتر دریافت کنیم از کادر فنی، رسانه‌ها و سایر عزیزانی که در طول این مدت همراه ما بودند کمال تشکر را دارم آنها با حمایت‌های بی‌دریغ خود مسئولین نفت را در این وظیفه خطیر تنها نگذاشتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار