استاندار آذربايجان غربی و مديرعامل بانک ملی ايران از شركت صنعتی ذوب آهن اروميه بازديد كردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ دکتر عبدالناصر همتی مديرعامل بانك ملي ايران در سفر به اروميه، به همراه مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي با حضور در محل كارخانه ذوب آهن اروميه از بخش ها و واحدهاي مختلف آن بازديد نمودند.

واحد ريخته گري، واحد ماشين سازي و واحد نورد از جمله بخش هايي بود كه مورد بازديد استاندار آذربايجان غربي و مديرعامل بانك ملي ايران قرار گرفت.

در ادامه اين بازديد نيز طي جلسه اي كه معاون برنامه ريزي استاندار، مديركل حوزه استاندار، مديركل اقتصادي استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، فرماندار اروميه، مديركل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعي از مديران اقتصادي و همچنين مديران و معاونين بانك ملي استان نيز در آن حضور داشتند، تاجفر مديرعامل شركت صنعتي ذوب آهن اروميه، مسائل و مشكلات شركت ذوب آهن اروميه را با استاندار و مديرعامل بانك ملي ايران در ميان گذاشت و خواستار مساعدت بانك ملي در جهت تامين سرمايه در گردش با هدف فعال نمودن خطوط توليد كارخانه شد.

همتي مديرعامل بانك ملي ايران نيز در اين جلسه با تاكيد بر لزوم بررسي كارشناسي مسائل و مشكلات شركت ذوب آهن اروميه افزود: هدف بانك ملي، كمك به فعال سازي مجدد واحدهاي توليدي و صنعتي مشكل دار در چهارچوب قوانين و ضوابط تعيين شده است چرا كه اعتقاد داريم فعالیت موثر بخش خصوصی می‌تواند موجب شکوفایی اقتصادی منطقه و افزایش تولید و اشتغال در استان شود.

گفتني است، شرکت ذوب آهن ارومیه از شركت هاي زيرمجموعه گروه توسعه صنعتی آذفر مي باشد كه با هدف تهیه و تامین نیازهای داخلی و همچنین به قصد صادرات تاسیس شده است. اين شركت در حال حاضر با برخي مشكلات از قبيل تامين سرمايه در گردش مواجه است كه در بازديد استاندار و مديرعامل بانك ملي ايران از اين شركت، موضوع مذكور مورد بررسي قرار گرفت.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ایران ، استاندار ، بانک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.