مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از کمک 50 میلیون ریالی شرکت گاز استان برای تهیه سبد کالای ایتام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ابراهیم باغبانی اظهار داشت: ترويج سيره حضرت علي(ع) و ايجاد بستر مناسب جهت مشارکت افراد خير در کمک به نيازمندان و ايتام يکي از اهداف کميته امداد است به همین منظور در ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی در این نهاد اجرایی شده است.

وی تهیه سبد کالا برای ایتام را یکی از برنامه های این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش شده تا با فراهم ساختن زمینه مشارکت خیر تهیه سبد کالا برای ایتام و نیازمندان تحت حمایت صورت پذیرد.

 باغبانی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی نیز در این حوزه با ما همکاری داشته اند و با برپایی مراسم افطاری و تهیه سبد کالا برای ایتام این نهاد را یاری گر می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا مدیرعامل شرکت گاز گلستان با مراجعه به کمیته امداد استان مبلغ 50 میلیون ریال برای تهیه سبد کالای ایتام و نیازمندان اهداء نمود.


باغبانی متذکر شد:  شرکت گاز گلستان یکی از دستگاه های برتر در حوزه همکاری با این نهاد می باشد و برخی از کارکنان این شرکت نیز با برعهده گرفتن سرپرستی ایتام با طرح اکرام همکاری صمیمانه ای دارند.

شایان ذکر است، درهفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام پایگاه  جذب حامی در شرکت گاز گلستان برپا شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.