من فکر می کنم مسیح نیز از ازدواج همجنس گرایان حمایت می کند. البته من الان آیه خاصی از کتاب مقدس را به خاطر نمی آورم ولی معتقدم عیسی از تمام عشق های انسان ها حمایت می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جام نیوز به نقل از huffingtonpost، یک هفته پس از قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در آمریکا، واکنش ها به این قضیه همچنان ادامه دارد.
 
بر پایه این گزارش، حدود ده روز پیش، دادگاه عالی آمریکا حکم به جواز ازدواج همجنس گرایان در تمام ایالت های این کشور کرد. حکمی که با واکنش های گسترده ای مواجه شد. از طرفی گروه های مذهبی در سراسر جهان این اقدام را محکوم و در جهت نابودی خانواده عنوان کردند و از طرف دیگر عده ای در مقام دفاع از این حکم برآمدند.
 
در تازه ترین واکنش ها نسبت به این مساله، جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا مدعی شد که حضرت عیسی مسیح نیز این اقدام را تایید می کند. او در مصاحبه با خبرنگار هافینگتون پست گفت: «من فکر می کنم مسیح نیز از ازدواج همجنس گرایان حمایت می کند. البته من الان آیه خاصی از کتاب مقدس را به خاطر نمی آورم ولی معتقدم عیسی از تمام عشق های انسان ها حمایت می کند و آنها را تشویق به دوست داشتن و عاشق شدن می کند و دلیلی وجود ندارد که همجنس گرایان مستثنی باشند.»
 
سخنان کارتر در حالی مطرح شده است که مذاهب مختلف مسیحیت در عین اختلاف نظر در بسیاری از مسائل، بارها باطل بودن ازدواج بین دو همنجس را اعلام کرده اند و ازدواج را پیمانی آسمانی بین یک زن و یک مرد تفسیر کرده اند.
 
کارتر در عین حال مدعی شد که عقائد دینی نقش پررنگی در زندگی او ایفا می کند و او از معدود روسای جمهور در آمریکا بوده که در دوران ریاست جمهوری نسبت به رعایت دستورات دینی اهتمام بسیاری داشته است.
 
جیمی کارتر: مسیح هم طرفدار ازدواج همجنس بازان است!
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۴
پاش لب گوره هنوز نمیفهمه چی میگه . نکبت یه کم عقلت رو به کار بنداز ببین عقل نداشته ات این رابطه رو میپذیره بعد غلط اضافی بکن .مردک نکبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
مي‌خوايي مفعول باشي ، چرا به پيامبر خدا دروغ مي‌بندي ملعون !