FDA در نهایت اعتراف کرده است که در گوشت مرغ فروخته شده در ایالت متحده خطر آرسنیک در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ افرادی که بی اطلاع هستند  باید بدانند که آرسنیک یک ماده شیمیایی بوده که باعث سرطان می شود. واقعیت تکان دهنده تر این است که آرسنیک در خوراک و غذای مرغ ها استفاده می شود، که اینها به طور آگاهانه تایید شده است.
 
FDA به خودی خود در تحقیقاتی نشان داده است که چگونه آرسنیک از طریق تغذیه مرغ وارد گوشت آن می شود. این اتفاق حدود 60 سال در حال انجام شدن است، بدین معنا که آمریکایی ها این گوشت های سرطان زا را به راحتی وارد بدن خود کرده اند.
 
جای تعجب نیست که در حال حاضر تعداد مبتلایان به سرطان افزایش عجیبی داشته است.گفتنی است تاکنون FDA و صنعت این خبر را تکذیب کردند و به شدت تمایل دارند که بگویند گوشت مرغ کاملا بی خطر است چراکه بر این باورند آرسنیک از طریق مدفوع مرغ دفع می گردد.
 
در حال حاضر Roxarsone یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خوراک مرغ (مملوء از آرسنیک) می باشد که همچنان علی رغم همه مشکلات به کار خود ادامه داده است. باید افزود که این شرکت واکسن کودکان را که حاوی مواد شیمیایی است را نیز تولید می کند.
 
با این حال، اگرچه Alpharma این خوراک مرغ تمامی قفسه های مرغداری در ایالات متحده آمریکا پر کرده است، این شرکت قصد ندارد که آن را به کشورهای دیگر انتقال دهد.مسئله بسیار عجیب این است که FDA اذعان داشته که در گوشت مرغ آرسنیک وجود دارد و با انجام تحقیقاتی نشان داده است که آرسنیک یک ماده شیمیایی و سرطان زاست، ولی باز اصرار به مصرف مقدار کم آن را دارد.
 
حماقت شگفت آور FDA این است که ادعا دارد آب میوه اقطی خطرناک است به این دلیل که به عنوان دارو تائید شده نمی باشد، اما  خوردن گوشت مرغ سمی را بی خطر می داند. به این دلیل تولید کنندگان آن را به عنوان یک نوشیدنی تبلیغ می کنند که می تواند حافظ سلامت باشد که به این طریق جادوی آب اقطی در ذهن مقامات FDA  هک می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مرغ ، سمی ، بدن ، آرسنیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار