وزیر علوم با حضور در راهپیمایی اظهار داشت: باید مردم فلسطین برای مقاومت و ایستادگی دلگرم باشند و حضور مردم در این صحنه برای زنده نگهداشتن این مقاومت و بازپس‌گیری قدس شریف تاثیرات بسیار زیادی دارد.

حضور مردم در روز قدس به زنده نگهداشتن مقاومت فلسطین کمک می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمد فرهادی با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که امام فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و روز قدس یوم‌الله است.

وی در ادامه افزود: کل ملت‌های مسلمان در این روز به صحنه می‌آیند تا نشان بدهند که همه محور واحدی دارند.

فرهادی با اشاره به اینکه فلسطین قبله اول مسلمین بوده و اشغال شده است، ادامه داد: باید مردم فلسطین برای مقاومت و ایستادگی دلگرم باشند و حضور مردم در این صحنه برای زنده نگهداشتن این مقاومت و بازپس‌گیری قدس شریف تاثیرات بسیار زیادی دارد.

وزیر علوم تاکید کرد: طرف مقابل ایرانی در مذاکرات هسته‌ای زیاده‌خواه هستند و می‌خواهند از دقایق برای کسب امتیاز استفاده کنند که البته این امر غیرممکن است و باید این توافق عزت‌مندانه به نتیجه برسد و اگر غیر از این باشد برای ایران مورد قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: تصویب قطعنامه در شورای امنیت با همزمان شدن به حصول توافق، فقط کار خودشان را با مشکل مواجه می‌کند، زیرا آنها بیشتر نیاز به این توافق دارند تا این توافق زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

برچسب ها: مردم ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار