یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما داعش و اسرائیل را در کنار یکدیگر می‌بینیم گفت: آنها متحدان پشت پرده هستند و امیدواریم این حرکت استمرار داشته باشد تا زمانی که آزادی فلسطین محقق شود.

اسرائیل و داعش متحدان پشت پرده هستند

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور مردم در هوای گرم تابستان و روز بعد از شب احیاء نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: این حضور می‌تواند پیام خوبی برای تمام مسلمانان منطقه باشد، زیرا مردم ایران از آرمان فلسطین دست بر نمی‌دارند و حامی همه مظلومان و مسلمانان در دنیا خواهند بود.

مطهری با اشاره به اینکه ما داعش و اسرائیل را در کنار یکدیگر می‌بینیم، گفت: آنها متحدان پشت پرده هستند و امیدواریم این حرکت استمرار داشته باشد تا زمانی که آزادی فلسطین محقق شود.

وی اظهار داشت: دادگاه مربوط به پرونده شیراز در سیزدهم مرداد تشکیل می‌شود و 11 نفر در نوبت محاکمه هستند و ما منتظریم ببینیم در نهایت چه خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش، بیان کرد: حضور مردم در پشتیبانی از تیم مذاکره کننده تاثیرات مثبتی دارد و این حضور نشان می‌دهد که مردم چندان احساس نیاز به توافق به هر شکلی ندارند و به دنبال حقوق خودشان هستند و آرمان‌های خودشان را بر منافع مادی ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، داعش ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار