کامرانی در پاسخ به صحبت های اخیر:

روی صحبت های من با فدراسیون و بازیکنان نبود

ملی پوش بسکتبال در واکنش به صحبت های چند هفته اخیر سایر بازیکنان در مورد مصاحبه ماه قبل با باشگاه خبرنگاران گفت: روی صحبت های من با بازیکنان یا فدراسیون نبود.

روی صحبت های من با فدراسیون و بازیکنان نبودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کامرانی ملی پوش بسکتبال در آستانه شروع اردوهای تیم ملی در مورد مصاحبه ماه قبل خود با باشگاه خبرنگاران که واکنش های زیادی را در پی داشت، توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر می خوانید: 

فکر می کنم بعضی اشارات من باعث سوء تعبیر بزرگانی مانند اعضاء فدراسیون بسکتبال و بازیکنان تیم ملی شده است، پس بهتر می بینم که به جای اشاره از مسائل پرده برداری کنم اما در زمان مناسب خود که مسابقات ملی هم تمام شده باشد چون شرایط تیم ملی بسیار حساس و خاص است. امیدوارم با کمک خدا قهرمان آسیا شویم و به المپیک راه پیدا کنیم چون این به نفع بسکتبال و جامعه ورزش است اما برای من جالب است که تقریبا یک ماه قبل مصاحبه با باشگاه خبرنگاران را انجام دادم و حالا موضوعات مربوط به این مصاحبه مطرح می شود و همه دنبال پاسخگویی هستند.

وقتی یک ماه بعد از صحبت های من، بازیکنان را در مقطع فعلی روی خط آورده اند تا جواب دهند، مشخص می شود که کارها مدیریت شده از سوی باشگاهی خاص است.

من مصاحبه ای با یک خبرگزاری انجام دادم که صمد هم در همانجا جوابم را داد اما چرا خبرگزاری های دیگر بدون صحبت با من به سراغ دوستانم رفته و از آنها مصاحبه می گیرند؟ آن زمان که در تیمی خاص بازی می کردم دوستانی مانند اوشین ساهاکیان و حامد حدادی اصلا با من هم تیمی نبودند که از چیزی خبر داشته باشند. به نظرم می خواهند بازیکنان را با من روبرو کنند در حالی که قصدم از صحبت ها اصلا این نبود که بازیکنان رو در روی هم قرار بگیرند.

قصد کسانی که دنبال مطرح کردن این قضایا در زمان فعلی هستند، ضربه زدن به بسکتبال است. من در آن زمان قصد ضربه زدن نداشتم و صحبت هایم در میانه های یک مصاحبه مطرح شد اما کسانی که در آن زمان پاسخ ندادند و در آستانه شروع بازی های ملی شروع به پاسخگویی کرده اند، حتما نیتی دارند.

صحبت های من هم به هیچ وجه به بازیکنان یا فدراسیون بازنمی گشت. ضمن اینکه به شرافت فردی مثل نوربخش که در آن زمان رئیس کمیته داوران بود ایمان کامل دارم. نوربخش برای من فردی مثال زدنی و واقعا سالم است. تمام روی صحبت من با یک باشگاه خاص بوده است که اگر قرار بود جوابی به آن هم داده شود باید یک ماه قبل صورت می گرفت نه حالا در آستانه بازی های ملی که بازیکنان را رو در روی هم قرار دهد.   

کامرانی تاکید کرد که درفرصتی مناسب بعد از بازی های تیم ملی موضوع را باز می کند که مشخص شود منظور از صحبت او فدراسیون نبوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار