وزیر اطلاعات گفت: طبق نظرسنجی‌‌های مکرری که وزارت اطلاعات انجام داده است بیش از دو سوم مردم از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام علوی: دنیای اسلام باید اسلحه‌هایش را به سمت نابودی اسرائیل نشانه برود

حجت الاسلام علوی در گفت وگو  با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: حضور ملت ایران پشتیبان گرمی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است.

وی در ادامه افزود: طبق نظرسنجی‌‌های مکرری که وزارت اطلاعات انجام داده است همواره بالای دو سوم مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند اما مردم در برابر توطئه‌های جهان استکبار به دنیا و مخصوصا به جهان اسلام پیام می‌دهند .

علوی با اشاره به اینکه دنیای استکبار در گذشته برای حفظ امنیت اسرائیل سعی می‌کرد تا این رژیم را تقویت کند، تصریح کرد: انها می‌خواستند قدرت تسلیحاتی و همچنین ضرابخانه‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای‌اش را افزایش دهند اما اینها کمکی به امنیت اسرائیل نکرد و مردم تنگدست و تهیدست فلسطین با اسلحه‌های ساده امنیت این رژیم غاصب را چالش کشیدند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز استکبار به این نتیجه رسیده است که به جای تقویت اسرائیل، جبهه مقابل این رژیم غاصب را تضعیف کند و وضعیتی که در سوریه و یمن شاهد هستیم برای مشغول کردن اسلام به درون خودش است تا اسراییل از مقابله با دنیای اسلام مصون بماند.

وی اظهار داشت: متأسفانه در دنیای اسلام کسانی که اسلحه به دست دارند، اسلحه‌هایشان را به سمت فرزندان اسلام نشانه گرفته‌اند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز دنیای اسلام با راهپیمایی روز قدس این پیام را می‌دهد که اسلحه‌ها را از سینه‌های یکدیگر برداریم به سمت سینه صهیونیست‌ها نشانه برویم و امیدواریم این بیداری و هوشیاری در دنیای اسلام شکل بگیرد و بار دیگر دنیای اسلام وحدت خودش را باز بیابد و اسرائیل را تا مرز نابودی بکشانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار