مردم مومن و انقلابی فارس با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از دشمنان آنها نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مردم متدین و انقلابی فارس از زن و مرد و پیر و جوان امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در محل‌‌های راهپیمایی حاضر شدند.

آنها نفرت و انزجار خود را از این همه جنایت و سکوت مدعیان حقوق بشر فریاد می زنند و امروز فریاد مرگ بر اسرائیل در فضای استان فارس طنین انداز شد.

مردم مومن و روزه دار فارس امروز بار دیگر آمده اند تا اعلام کنند که روز جهانی قدس روز همبستگی و اتحاد مسلمانان در حمایت همه جانبه از حقوق مردم ستمدیده فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی است.

در راهپیمایی امروز اقشار مختلف مردم، مسئولان استان، ورزشکاران، بسیجیان و روحانیون حضور دارند و بار دیگر با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

نیروی انتظامی،‌ راهنمایی و رانندگی و ‌اورژانس نیز با استقرار در این مسیرها شرایط مناسبی را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس فراهم کرده‌اند.

مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز از چهار راه 15 خرداد آغاز شده و به طرف خیابان لطفعلی خان زند، چهار راه مشیر، چهار راه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنران مراسم روز جهانی قدس در شیراز است .

انتهای پیام/گ


برچسب ها: تجلی ، حضور ، فارس ، قدس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.