امام جمعه بابلکنار گفت: ملت ایران در راهپیمایی بزرگ روز قدس همراهی با مظلومین جهان را به دشمنان به خصوص اسرائیل غاصب و استکبار جهانی می فهمانند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام عباس بابائیان با اشاره به این مطلب که روز قدس برای جهان اسلام از اهمیت استراتژیکی برخودار است ، بیان داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس خواهان سرنگونی استکبار جهانی خواهند بود.

وی گفت: با توجه به اینکه ملت ایران، ظلم و ستم دشمنان برعلیه مظلومان جهان را برنمی تابد لذا شایسته است که با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی بردهان یاوه گویان و دشمنان بزنند.

وی در ادامه همچنین اظهارداشت: با توجه به اینکه سومین سال بیداری اسلامی را در روز قدس امسال شاهدیم و در منطقه حوادث زیادی از جمله جنگ سعودی ها علیه مردم مظلوم یمن، حضور دیپلمات های ایرانی در مذاکرات هسته ای و دیگر مسائل می طلبدکه مردم با حضور در صحنه باردیگر همدلی و همزبانی خود را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه بابلکنار ضمن بیان این مطلب که در روز قدس خواهان سرنگونی رژیم غاصب صهیونیسم می باشیم از همه ملت ایران خواست تا با حضور یکپارچه در راهپیمایی این روز بزرگ حمایت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را اعلام کنند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: ملت ، ایران ، راهپیمایی ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.