یک مقام آمریکایی در جلسه استماع مجلس نمایندگان این کشور ادعا کرد؛ توافق هسته‌ای با ایران منجر به اشاعه تسلیحات هسته‌ای در منطقه می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "استیون ریدمیکر،" تحلیلگر مرکز سیاست دوحزبی آمریکا در اظهارات خود در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد؛ من پس از دستیابی به توافق موقت نیز پیش‌بینی کرده بودم که ترکیب کاهش زمان فرار هسته‌ای ایران و کاهش فشار اقتصادی به این کشور موجب خواهد شد که شماری از همسایگان ایران ازجمله عربستان به دنبال سلاح هسته‌ای باشند و نتیجه احتمالا اشاعه تسلیحات هسته‌ای در منطقه خواهد شد.
 
طی هفته های اخیر همزمان با پیگیری مذاکرات، توجه عمومی به طور طبیعی متمرکز بر مسایل باقیمانده در مناقشه هسته‌ای ایران است. این مسائل به طور مثال شامل بازرسی‌های هر زمان هر مکان و دسترسی به سایت های مربوط از جمله سایت‌های نظامی است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
آمریکائی ها و بالاخص نمایندگان سنا و کنگره آمریکا چون مزد بگیر صهیونیست ها هستند و خائن به ملت آمریکا ، دروغگو های بزرگی در خصوص فعالیت های هسته ای ایران می باشند .
آنها از صهیونیست ها پول و رشوه می گیرند تا ایران هراسی را در مقابل صهیونیزم هراسی که باعث بدبختی بشریت شده است رواج بدهند .
بدبخت ملت آمریکا که گرفتار این عناصر پلید هستند .
Iran (Islamic Republic of)
اپسیلون
۲۳:۳۰ ۱۸ تير ۱۳۹۴
تحلیل آقای استیون ریدمیکر کاملا اشتباه است
بعید میدونم کشوری مثل عربستان بتونه تحریمهای که ایرانیان سالها تحمل کردند، میکنند یکماه تحمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۲:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۴
البته اگه تحریمش کنن
Germany
یک ایرانی
۲۰:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۴
طبق گفته رهبر هیچ کس حق ندارد از قسمت نظامی و... دیدن کند .درود بر خامنه
آخرین اخبار