رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: فراخوان نهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ عباسیان افزود: این جشنواره با هدف حفظ هنر اصیل و معرفی موسیقی مقامی، منطبق با فرهنگ والای ایرانی اسلامی، دست یابی به قطعات و نغمات فولکلور که سینه به سینه به یاد گارمانده، حفظ و نگهداری وانتقال به آیندگان، حمایت و قدرشناسی از تلاش های موثر هنرمندان این رشته و تبادل و تعامل فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزیده اول بخش گروه نوازی به جشنواره بین المللی موسیقی فجر راه می یابد، گفت: حداکثر تعداد اعضای گروه نوازی گروه‌های شرکت کننده هشت نفر است.

وی ملاک بررسی آثار را ارائه موسیقی مقامی مناطق زاگرس نشین عنوان کرد و گفت: حداکثر زمان اجرای آثارارسالی 20 دقیقه بوده و آثار باید به آدرس استان چهارمحال بختیاری – بروجن – بلوار بوعلی – فرهنگسرای بروجن – دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین ارسال شود.

عباسیان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 10 مردادماه اعلام شده و برگزیدگان نیز 17 مرداد اعلام و جشنواره نیمه اول شهریور برگزار خواهد شد.

به گفته وی علاقه مندان به شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال بختیاری و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.