چهارمین روز از مسابقات تكواندوي دانشجويان جهان فردا (جمعه) پیگیری می شود و امیری، رجبی و اخلافی بر روي شياپ چانگ خواهند رفت.

امیری، رجبی و اخلاقی نمایندگان روز چهارم به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تكواندو از روز (سه شنبه – 16 تیرماه) به میزبانی "گوانگجو" كره جنوبي در حال برگزاری است و فردا (جمعه) در چهارمین روز اين رقابتها تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان به مصاف حريفانشان مي روند.
 
در بخش مردان، جواد امیری در وزن دوم ابتدا با "وادیم دیمیتروف" از مولداوی رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کلمبیا و اردن مبارزه می کند.
 
سعید رجبی نیز در وزن ششم در نخستین گام با "جانیا کائونا" از لتونی رو برو می شود و پس از آن در صورت پیروزی با برنده دیدار انگلیس و هائیتی رقابت خواهد کرد.
 
همچنین هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم بعنوان اولین نماینده بانوان ایران بر روی شیاپ چانگ می رود.
 
تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت نعمت خليفه (سرمربي) و رضا ايمان زاده (مربي) با ترکیب کامل و در هر 8 وزن اعزام و در بخش زنان با هدایت مینو مداح (سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات شده است.
 
این رقابتها دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است که به نفر اول 20 امتیاز، به نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز براي افزايش رنكينگ المپيكي در راه کسب سهمیه المپیک ريو تعلق خواهد گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار