فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: پليس امروز در سه عمليات جداگانه موفق شد بيش از دو و نيم تن مواد مخدر را از سوداگران مرگ كشف و ضبط كند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسين چناريان گفت: پليس شهرستان كهنوج با انجام اقداماتي اطلاعاتي و فني توانست محل دپوي مواد مخدر را در حاشيه شهر پيدا كند.

سردار چناريان در ادامه افزود: پليس با هوشمندي هر چه تمام تر پيش از آن كه قاچاقچيان بتوانند با خودرو وانت سفيد رنگ خود مواد را به شهرستان كهنوج منتقل كنند در عملياتي غافلگير كننده خانه مورد نظر را محاصره كرد.

وي تصریح کرد: در بازرسي از محل مقدار يك تن و 170 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك، يك قبضه سلاح غير مجاز و خودرويي كه قاچاقچيان براي حمل مواد از آن استفاده مي كردند، كشف و ضيط شد.

سردار چناريان به عمليات مشترك پليس شهرستان كهنوج، قرارگاه ابوذر و يگان تكاوري 116 نيز اشاره كرد و گفت: اشرار مسلح قصد داشتند تا با سه دستگاه خودرو نيسان، تويوتا و پژو مواد مخدر خود را ازروستاي " آهوان چاه مازگي" به مقصدي نامعلوم حمل كنند.

وي اضافه كرد: پليس با آگاهي از اين مساله در عملياتي مشترك با استقرار در اين روستا توانست از مقاصد شوم اين باند مسلح حمل مواد مخدر جلوگيري كنند.

فرمانده انتظامي استان كرمان خاطرنشان کرد: در اين عمليات سه تن از اشرار به هلاكت رسيدند، يك نفر دستگير و مقدار يك تن مواد مخدر از نوع ترياك به همراه سه قبضه اسلحه غير مجاز كشف و ضبط شد.

وي بيان داشت: پليس كرمان در عملياتي ديگر در جنوب استان نيز 500 كيلوگرم انواع مواد مخدر را كشف و ضبط كرد.


انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.