رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كرمان گفت: طرح ترافيكي روز قدس از ساعت 8 صبح روز جمعه برقرار خواهد شد و پليس راهنمايي و رانندگي نظم آمد و شد وسايل نقليه در اين روز را تامين خواهد كرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر كريمي در گفتگو با خبرنگار پليس گفت: در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان سال جاري مصادف با روز جهاني قدس، مردم هميشه در صحنه شهر کرمان همچون سال هاي گذشته در حمايت از مردم ستم ديده و مظلوم فلسطين اقدام به راهپيمائي خواهند كرد و پليس راهنمايي و رانندگي نظم آمد و شد وسايل نقليه در اين روز را تامين خواهد كرد.

سرهنگ كريمي بيان داشت: با توجه به جنايات اخير رژيم غاصب صهيونيستي در غزه، حضور چشمگير و متفاوت اقشار مختلف مردم در راهپيمائي امسال پيش بيني مي شود بنابراين پليس راهنمايي و رانندگي ماموريت دارد با بهره گيري از کليه امکانات موجود ، تمهيدات شد آمدي ويژه اي را به منظور جلوگيري از توقف و تردد وسايل نقليه در طول مسير راهپيمايي و همچنين تسهيل شد آمد در ساير مسيرهاي منتهي به مسير اصلي راهپيمايي به مرحله اجرا گذارد.

وي افزود: مراسم راهپيمائي از ساعت 10:30 روز جمعه از تقاطع طالقاني شروع و از مسير خيابانهاي طالقاني- قدس – فلسطين- شوراء و شهيد عباسپور تا مصلاي کرمان ادامه خواهد يافت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كرمان تاكيد كرد: محل پارک اتوبوس هاي سازمان اتوبوس راني ميدان عاشورا و خيابان مصلي در نظر گرفته شده و تيم هاي مجري طرح از توقف اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني در مسير راهپيمائي جلوگيري خواهند كرد.

وي در پايان گفت: به جز وسايل نقليه مربوط به آتش نشاني،پليس،اورژانس و وسايل نقليه اي که داراي برچسب تردد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي هستند، ساير وسايل نقليه اجازه تردد و توقف در مسير اجراي طرح را ندارند و پرسنل راهور موظف به جلوگيري از تردد و توقف آنان در طول مسير راهپيمايي هستند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کرمان ، تامین ، نظم ، ترافیک ، ممانعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.