گفت‌وگوی خواننده پاپ با باشگاه خبرنگاران؛

«یادش بخیر» یادگاری ماه عسل در شب‌های قدر

سومین تیتراژ ماه عسل ویژه‌ی شب‌های قدر به دلیل ترکیب دو صدای شاعر و خواننده اثر را متفاوت کرده است.

میلاد بابایی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات سومین تیتراژ ماه عسل ویژه شب‌‌های قدر گفت: این تیتراژ با اسم «یادش به خیر» به ترانه سرایی علی آذر، تنظیم ایمان تیموریان، میکس علی تیرداد، مسترینگ احمد سانقه و به مدیریت محمدرضا نیکفر تهیه‌ شده است.

بابایی با اشاره به اینکه قطعه‌ «یادش به خیر» اولین تیتراژ مناسبتی‌اش در ماه رمضان است، گفت: این تیتراژ نتیجه‌ یک ماه زحمت گروه کاری بود که شروع ضبط آن یک ماه قبل از برنامه‌ ماه عسل به سفارش احسان علیخانی مجری برنامه‌ «ماه عسل» صورت گرفت و به دلیل زمان کم تولید آن آزمون و خطاهای زیادی روی آهنگ‌سازی اثر توسط من صورت گرفت تا آهنگ مناسبی روی شعر کار گذاشته شود.

وی پیرامون ترانه تیتراژ سوم ماه عسل ویژه شب‌های قدر گفت: این ترانه که حال و هوای این شب‌های خاص را توصیف می‌کند و مظلومیت امیر مؤمنان را به تصویر می‌کشاند کاری جدید از علی آذر است که به عقیده‌ی من شعری فاخر است و برای به ثمر نشستن آن تلاش‌های شبانه روزی که صورت گرفته جای ستایش و تقدیر دارد. علی آذر در قطعه‌ی «یادش به خیر» ابیاتی را دکلمه کرده‌اند که به آن معنویت دوچندانی بخشیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار