مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: 25 پایگاه کمیته امداد امسال در مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان آمل کمک‌های مردم به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، غلام‌رضا علی‌پور بیان کرد: روز قدس یکی از بزرگترین روزهای سال بوده که بنا به فرموده امام امت از یادگارهای ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب است و هم‌اکنون اشاعه‌ای جهانی پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه اسرائل غاصب و استعمارگران دنیا دست از نسل‌کشی، آزار و کشتار مردم مظلوم فلسطین برنمی‌دارند، افزود: یکی از ویژگی‌های ماه رمضان پرداختن به مظلومان و مستضعفان است.

علی‌پور با اشاره به اینکه مردم مازندران در هر برهه از زمان نشان دادند که در استکبارستیزی پیش‌قدم هستند، گفت: بار دیگر در روز قدس امسال که آخرین جمعه ماه رمضان را شامل می‌شود، شاهد ثبت برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اعلام اینکه چشم همه بدخواهان دنیا به حضور حماسی مردم در روز قدس امسال است، تصریح کرد: مردم بار دیگر در این روز برائت و بیزاری خود از رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مظلومان فلسطین و مردم یمن را صدا می‌زنند.

این مسئول بیان کرد: یکی از وظایف این نهاد جمع‌آوری کمک‌های مردم روزه‌دار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که امسال همانند سال‌های گذشته با برپایی 25 پایگاه در مسیر راهپیمایی روز قدس آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

علی‌پور متذکر شد: پایگاه مرکزی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مظلومان فلسطین در مصلای نماز جمعه این شهرستان برپا می‌شود.

وی گفت: علاوه بر شهر آمل، اداره کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در بخش‌های مختلف این شهرستان نیز مستقر می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اشاره به ایام شهادت امام علی (ع) بیان کرد: طرح اکرام ایتام نیز از طرح‌های بزرگ کمیته امداد است که هرساله در ایام شهادت نخستین امام شیعیان پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب حامیان برای حمایت‌های مالی از ایتام در سراسر کشور برپا می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون سه پایگاه اصلی در آمل مشغول جذب حامیان کمیته امداد هستند که این پایگاه‌ها در میدان 17 شهریور، خیابان امام رضا (ع) نبش رضوان 21 و گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) مشغول فعالیت هستند.

علی‌پور همچنین از دیدار با خانواده افراد بی‌سرپرست و ایتام با حضور حجت‌الاسلام رسول علیخانی رییس اداره اوقاف و ماور خیریه آمل خبر داد و گفت: در این دیدار از سوی اداره اوقاف و امور خیریه آمل تعداد 130 بسته حمایتی کالا به خانواده‌های نیازمند اهدا شد و علاوه بر آن مبلغ 800 هزار تومان وسایل خانگی از سوی این نهاد به صورت نقدی به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.