پومسه‌رو‌های بانوان ایران بعد از کسب مدال برنز تیمی تاکید کردند که نتیجه زحماتشان را گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پومسه‌رو‌های بانوان ایران بعد از کسب مدال برنز تیمی تاکید کردند که نتیجه زحماتشان را گرفتند.

بهاره قادریان در خصوص مدال برنز پومسه تیمی در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: سطح مسابقات بالا بود و می توان آن را در حد المپیک دانست. من معتقدم کسب مدال در این زقابت ها حتی از مسابقات جهانی نیز فراتر بود.

دانشجوی ملی پوش کشورمان افزود: کره جنوبی، ویتنام و ترکیه و چین حریفان قدرتمندی بودند و رقابت ها و کسب مدال در مقابل آنها کار راحتی نبود.

وی در پایان گفت: تمرینات سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و در کنار تمرینات خود درگیر امتحانات نیز بودیم اما در نهایت نتیجه تلاشمان را با مدال گرفتیم.

همچنین مرجان سلحشوری دیگر پومسه رو ایران پس از کسب مدال برنز گفت: تمام تلاش خود را کردم تا نتیجه روز گذشته در بخش انفرادی را جبران کنم و امروز با تمرکز کامل در مسابقه حاضر شوم و خوشبختانه دست خالی نماندیم.

وی در ادامه افزود: با تمام وجود برای رسبدن به این مدال مبارزه کردیم و نتیجه تمرینات سختی را که داشتیم در میدان مبارزه گرفتیم من معتقدم که ورزشکار وقتی برای کسب مدال عرق بریزد حتما نتیجه زحمتش را می گیرد.

فاطمه قاسمی، عضو تیم ملی پومسه دانشجویان کشورمان هم اظهار کرد: خوشحالم که دست خالی به کشور برنمیگردیم. اولین حضورم در یونیورسیاد و رده بزرگسالان است و این موفقیت را آغازی در این مسیر می دانم.

وی افزود: 8 تیم راه یافته به مرحله نهایی همه تیم های قدرتمندی بودند اما ما یک سر و گردن از آنها برتر بودیم و برای مدال جنگیدیم.

ملی پوش کشورمان در پایان گفت: ما برای مدال طلا آمده بودیم و با توجه به میزبانی کره جنوبی به کمتر از نقره فکر نمی کردیم اما داوران انطور که باید به ما امتیاز ندادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار