معاون تعاون وامور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:دیدار 820 هزار نفر از ایثارگران، هدف مسئولان بنیاد شهیدوامور ایثارگران است.

دیدار 820 هزار نفر از ایثارگران بامسئولان بنیاد شهیدمهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدار 420 هزار نفر از ایثارگران در سال گذشته، اظهار کرد: در سال جاری نیز از همین تعداد خانواده شاهد و ایثاگر در سراسر کشور دیدار می‌شود.

وی ادامه داد: والدین وهمسران و فرزندان شهید،جانبازان و آزادگان در اولویت دیدار مسئولان بنیاد شهید هستند که این مسئولان  هر سال یکبار در منزل خانواده ایثارگران حضور یافته و ارتباط عاطفی با آنها برقرار می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، با تاکید بر رسیدگی به مشکلات ایثارگران، افزود:برقراری ارتباط عاطفی و دیدار چهره به چهره باعث می‌شود که به وضعیت زندگی و معیشت آنها رسیدگی شود.

گفتنی است؛ در سال گذشته حدود 500 هزار تماس با خانواده شاهد و ایثارگر در کشور انجام شده که به صورت مستمر در حال پیگیری است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار