آیت‌الله سبحانی گفت: مشکل امروزدر جامعه ما مشکل شغل است

چهارشنبه ////////آیت‌الله سبحانی:مشکل شغل در جامعه مشکل امروز استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سبحانی گفت:امروزه مشکل جامعه ما مشکل شغل است زیرا پیدا کردن شغل به صورت یکسان هم برای آقایان و هم بانوان مشکل است و باید سعی کنیم شغل هایی متناسب با روحیه خامنها برای آنها پیدا کنیم که البته من این موضوع را با شخص رئیس جمهور مطرح کردم.

وی در ادامه مباحث خود به لازم و ضروری بودن وحدت بین مسلمانان اشرا کرد و افزود: امروزه شاهد هستیم که  آتش جنگ در خاورمیانه بین مسلمانان به پا شده است و هر روز صدها نفر مظلوم و بی گناه کشته می‌شوند که همه آن‌ها گوینده کلمه "لا اله الا الله" هستند. 

سبحانی مطرح کرد: پروردگار جهانیان در قرآن کریم خطاب به  زنان پیامبر امر کرد صدای خود را برای مردان نامحرم نازک نکنند و به صورت عادی با مردان صحبت کنند، پس با این وضعیت مشخص می‌شود که صحبت زن با مرد اگر در صورت ضرورت باشد اشکالی ندارد. 

مرجع تقلید شیعیان در پایان ضمن اشاراتی درباره خروج عایشه بر امیرالمؤمنین اظهار کرد:  برخی از مفسران اهل سنت می گویند که عایشه برای صلح بین یاران پیامبر (ص) خروج کرد اما در حالی که اگر توجه کنیم عایشه بر ضد قرآن مجید عمل کرد و بر امیرالمؤمنین(ع) خروج کرد که خود این موضوع خلاف سیره و راه پیامبر (ص) بود. 
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.