نجاتی گفت: باید عنوان کنم طی جلساتی که گذاشته شده تا کنون وضعیت مالکیت صبا مشخص نشده و وضعیت مالکیت این تیم فردا معلوم خواهد شد.

وضعیت مالکیت صبای قم فردا مشخص می‌شودحسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت مالکیت تیم صبای قم اظهار داشت: باید عنوان کنم تا کنون وضعیت مالکیت تیم صبای قم نامشخص بوده و هنوز چیزی مشخص و معلوم نشده است.

وی در ادامه افزود: تمامی صحبت‌هایی که در رابطه با مالکیت صبای قم زده می‌شود صحت ندارد و باید خبرهای مربوط را از منبع موثق مسئولان باشگاه شنید.

نجاتی در پاسخ به سوالی که چه زمانی وضعیت مالکیت صبا معلوم می‌شود گفت: با توجه به جلساتی که گذاشته شده قرار بر این بوده که تکلیف مالکیت این تیم فردا مشخص می شود و اعضا تیم باشگاه صبا مالک جدید خود را خواهند شناخت.

معاون اجرایی باشگاه صبای قم در خصوص برخی گفته‌ها مبنی بر اینکه مالک جدید تیم در صورتی تیم را تحویل خواهد گرفت که اعضای تیم سابق همچنان پا بر جا باشند عنوان کرد: این گفته‌ها در حد نقل و قول بوده و صحت ندارد و تکذیب می‌کنیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه تصریح کرد: در حال حاضر هیچ اقداماتی در راستای نقل و انتقالات صورت نداده‌ایم در صورت تعیین وضعیت باشگاه با هماهنگی وی تلاش می‌کنیم بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.

نجاتی در مورد تعیین زمان و مکان اردوها نیز اذعان کرد: به محض تعیین وضعیت مالکیت تیم صبا به طور حتم برای تعیین مکان و زمان اردو از سرمربی برنامه اردو را دریافت خواهد کرد.

معاون اجرایی باشگاه صبای قم در ادامه افزود: تا وضعیت اصلی تیم قطعی نشود نمی‌توان برنامه‌ای را تدوین کرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با روشن شدن وضعیت مالکیت تیم و ارائه برنامه مدون و جذب بازیکن در راستای موفقیت تیم گام برداشته شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار