به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون برنامه ریزی ومنابع انسانی شرکت آبفا شهری مازندران، با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی 1522 گفت: با کمک این سامانه مشترکین تحت پوشش می توانند در تمامی ساعات شبانه روز از آخرین صورتحساب خود به صورت تلفنی مطلع و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده، با بیان اینکه این سامانه درسال گذشته طراحی و راه اندازی شد، افزود: به منظور ارایه خدمات الکترونیکی و رفاه مشترکین ، تکریم ارباب رجوع و سهولت در پرداخت مطمئن قبوض آب، با همکاری کارشناسان دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت، سامانه 1522 فعال شد.
وی، تصریح کرد: به منظور استفاده از این سرویس، مشترک می بایست رمز دوم کارت عابر بانک خود را فعال نماید، با شماره گیری 1522 داخل استان و 0111522 خارج استان از طریق تلفن ثابت و یا همراه خود، به سامانه متصل شده و پس از وارد نمودن شماره پرونده ضمن اطلاع از مبلغ آخرین صورتحساب خود نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه شرکتهای بسامد، مخابرات، تجارت الکترونیک، بانک پارسیان در این پروژه همکاری دارند، اظهار داشت: در راستای ارتقاء این سامانه و سهولت مراجعات بعدی مشترکین سامانه SMS با همکاری شرکتهای ستیران، مکفا، بسامد و تحلیلگران سامانه در سال جاری راه اندازی شد.
برارزاده، ادامه داد: با ارسال پیامک«*شماره پرونده » به شماره30004615 ، شناسه قبض و شناسه پرداخت به مشترک SMS می شود.
وی، افزود: درصورت پرداخت آب بها با این روش، سیستم جامع مشترکین برای مشترک پیام تشکر ارسال می نماید.
انتهای پیام/ز