احتمال برکناری "محمدبن‌سلمان" از سمت‌های دوگانه

اخبار ضد و نقیضی از احتمال برکناری پسر پادشاه عربستان از پست‌های جانشین ولیعهدی و تصدی وزارت دفاع وجود دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی میدل ایست پانوراما اعلام کرد: خبرهای ضد و نقیضی از احتمال برکناری «محمد بن سلمان» از پست‌های جانشین ولیعهدی پادشاه و وزارت دفاع عربستان و انتخاب متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز به جای وی وجود دارد.

یک منبع در گارد ملی سعودی که به شخصیت های دربار نزدیک است،  تاکید کرد: رایزنی هایی میان  شخصیتهای خاندان حاکم عربستان سعودی در زمینه تعیین «متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز» به عنوان جانشین ولی عهد و وزیر دفاع این کشور در جریان است تا خانواده آل سعود از فروپاشی مصون بماند؛ به ویژه اینکه محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان،  که این دو پست مهم را به عهده دارد،  در شرایط نامشخصی مخفی است.

این منبع به نقل از روزنامه لحج گفت: بزرگان رژیم آل سعود به ویژه کسانی که مخالف جنگ با یمن بودند و همچنین با وصیت عبدالعزیز پادشاه سابق برای تعیین ولی عهد و جانشین ولی عهد مخالفت می کردند، به دلیل سیاست های کودکانه پادشاه این کشور و فرزند وی از فروپاشی خاندان آل سعود نگران هستند.

این منبع افزود: مقامات رژیم آل سعود مجبور شدند این تصمیم را بگیرند؛  زیرا پس از زخمی شدن محمد بن سلمان بر اثر اصابت موشک به پایگاه السلیل ریاض احتمال کشته شدن وی نیز وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
امیدوارم به درک واصل بشه .
آخرین اخبار