نمایشگاه عکس "نگرش نو" و 2 نمایشگاه نقاشی از 13 تا 18 تیر ماه در گالری‌های نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان دایر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ نمایشگاه عکس " نگرش نو " شامل 76 عکس با موضوع معماری داخلی بنا ها است که با هدف به نمایش گذاشتن فضاهای داخلی بناهای دور از دید ساده عموم مردم و ارتقاء کار حرفه ای بر پا کنندگان این نمایشگاه به همت 30 دانشجوی موسسه آموزش عالی علوم و فناوری سپاهان به سرپرستی حسین علی زیبنده پور با استفاده از دوربین دیجیتال تهیه و در تابلوهای 30 در 45 به نمایش گذاشته شده است.

در نمایشگاه " نگرش نو" با استفاده از خطوط افقی و عمودی و پرسپکتیو، به جزئیات کاشی کاری ها، گچ بری ها، آیینه کاری ها، طلا کوبی ها و تمامی عناصر تزیینی موثر در طراحی و معماری داخلی بنا ها توجه شده است، آثار ارائه شده در این نمایشگاه، به سبک تلفیقی سنتی و مدرن تهیه شده و تصویری از هتل عباسی و نمای سیتی سنتر بیانگر تفاوت دو سبک سنتی و مدرن ارائه شده در این نمایشگاه است.

نمایشگاه " نقاشی " شامل 26 اثر با موضوع چهره مشاهیر اصفهان، شهدا، برداشت آزاد از صنایع دستی اصفهان، حیات وحش، طبیعت بی جان و گلدان گل است که به سبک رئال و با بهره گیری از تکنیک مداد رنگی و پاستل گچی به همت سید حامد متولی امامی، کارشناس رشته هنرهای تجسمی گرایش نقاشی تهیه و در تابلوهای 30 در 40 تا 100 در 70 به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه " نقاشی" شامل 26 اثر در تابلوهای آ3 تا 100 در 70 با موضوع چهره، فردوسی، تخت جمشید و گنجشک روی سکو است که به سبک رئال و با بهره گیری از تکنیک رنگ و روغن، پاستل گچی و سیاه قلم، به همت رویا قاسمی کارشناس ریاضی و دانشجوی رشته نقاشی برگزار شده است.

گفتنی است نمایشگاه های مذکور در تاریخ معین همه روزه از ساعت 9 الی 13 و 15 تا 20 پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است. 

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمایشگاه ، نگرش ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.