تیم ملی والیبال روسیه علی رغم کسب پایین ترین امتیازات با تغییر قوانین Fivb در دسته یک لیگ جهانی باقی می‌ماند.

روسیه در دسته یک لیگ جهانی باقی می‌ماند/ Fivb قوانین خود را در جهت روسیه تغییر می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از r-spors: تیم ملی والیبال روسیه که در رقابت‌های این دوره لیگ جهانی والیبال بدترین دوران خود را سپری کرد به دنبال تجربه کردن 11 شکست در خطر شدید سقوط از دسته یک این رقابت‌ها قرار گرفت و به دنبال این مسئله، استرالیا برابر صربستان به پیروزی رسید و کار به ست شماری کشید.

 در نتیجه پایانی ، روسیه در رتبه پایین‌تری از استرالیا قرار گرفت و می‌بایست به دسته دوم و پایین تر سقوط کند اما به تازگی خبری منتشر شده است که حکایت از بقای این تیم در دسته یک در رقابت‌های لیگ جهانی دارد.

استانیسلا‌و شفچنکو رئیس فدراسیون والیبال روسیه در این باره گفت: قوانین لیگ جهانی والیبال هر سال در حال تغییر است و قوانین سال آینده هنوز به تصویب نرسیده است و هنوز مشخص نشده چند تیم می توانند در این تورنمنت باقی بمانند.

 من فکر می‌کنم قوانین فدراسیون جهانی والیبال در لیگ جهانی سال آینده تغییر خواهد کرد، به هر حال روسیه یکی از تیم‌های مورد توجه Fivb است.

بنابراین باید منتظر تغییر قوانین در فصل پاییز باشیم چرا که احتمال بقای ما در دسته یک لیگ جهانی بسیار زیاد است.

گفتنی است؛ حتی اگر روسیه هم در رقابت‌های لیگ جهانی باقی بماند به هیچ وجه نمی‌تواند شک برانگیز باشد چرا که رقابت‌های لیگ جهانی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار