تازه‌های نشر؛

مجموعه‌ای از نشست‌های فرهنگی منتشر می‌شوند

مجموعه‌ای از نشست‌های فرهنگی با محوریت مذهب و جامعه در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شوند.

کامران شرفشاهی، مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر و شاعر در خصوص آنچه که هم‌اکنون بر روی چرخه‌ی نشر این انتشارات قرار گرفته به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هم‌اکنون مجموعه‌ای از نشست‌های فرهنگی به قلم حمید هنرجو، شاعر، منتقد و پژوهشگر معاصر در قالب 104 صفحه آماده‌ی چاپ است.

وی افزود: مضامین گفتمان‌های این مجموعه در خصوص مذهب و جامعه بوده که امید است در تابستان سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر اظهار داشت: البته من در حال حاضر از ذکر عنوان کتاب مجموعه‌ای از نشست‌های فرهنگی اجتناب می‌کنم زیرا نویسنده‌ی این کتاب به دلیل بروز مشکل سرقت عنوان در عرصه‌ی انتشار آثار علاقه‌ای به اعلام زود هنگام عنوان کتابش ندارد.

شرفشاهی ادامه داد: «پچ‌پچ تکه پرچم‌ها» عنوان کتابی بوده که در روزهای اخیر منتشر شده و در برگیرنده‌ی شعرهای با مضامین آزاد، اجتماعی و مذهبی است.

وی تصریح کرد: این کتاب در 144 صفحه چاپ و منتشر شده و دربر گیرنده‌ی شعرهای در قالب سپید است.

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر افزود: کتاب دیگری که هم‌اکنون با قلم عبدالعظیم ساعدی بر روی میز کاری انتشارات تجلی مهر قرار گرفته، کتاب «و رؤیای جهان به تأخیر افتاده بود» است.

شرفشاهی گفت: این کتاب با مضمون اشعار عاشورایی در 158 صفحه منتشر شده و دارای مقدمه‌ای از محمد ابراهیم ضرابی‌ها و مؤخره‌ای به قلم یوسفعلی میر شکاک است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این انتشارات تجلی مهر مجموعه شعر عاشورای دیگری از ساعدی را با عنوان «نیزه بر پلک پروانه» وارد بازار کتاب کرده بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.