صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

از سرنوشت 5 پرونده جنجالی تا کلاهبرداری‌های میلیاردی در نقش مردگان

روزنامه‌های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود موضوعات از سرنوشت 5 پرونده جنجالی تا کلاهبرداری‌های میلیاردی در نقش مردگان را پیگیری می‌کنند.

از سرنوشت 5 پرونده جنجالی تا کلاهبرداری‌های میلیاردی در نقش مردگانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه وطن امروز در گزارشی با عنوان استخدام پر حاشیه نگاهی به وضعیت وعده‌های عمل نشده آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخته و می‌نویسد: مدیران آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای گوناگون از برگزاری ازمون استخدامی خبر داده بودند اما اکنون 70 روز از دریافت مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش گذشته است کسی از جزئیات برگزاری آزمون خبر ندارد.

این روزنامه در خبری دیگر به موضوع فریب افکار عمومی با ماجرای بورسیه‌ها پرداخته است.
کاهش 8 درصدی آمار سرقت در ماه رمضان، معرفی نخستین بوستان سلامت بدون دخانیات در شهر کرد، تعطیلی مراکز صنعتی در چهار محال و بختیاری از موضوعاتی است که روزنامه وطن امروز در صفحات اجتماعی و وطن خود به آن پرداخته است.

اما در گذر از بازار داغ خبرهای امروز سری به دنیای تازه‌های خبری روزنامه شرق می‌زنیم:

که به خبری با عنوان سرکشی به حساب‌های پزشکان برای تعیین مالیات پرداخته و می‌نویسد: به دلیل ابطال تفاهم نامه مالیاتی، سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی از این پس برای تعیین مالیات پزشکان سازمان امور مالیاتی به اظهار نامه‌های پزشکان رجوع می‌کنند و برای بازبینی صحت اظهار نامه‌ها مجبور به ورود به حساب پزشکان می‌شوند.

در ادامه این روزنامه موضوعات: قانونی برای تالاب‌ها، آلوده‌ترین هفته سال برای گروه‌های حساس جامعه و افزایش 15 درصدی شهریه ثابت ورودی‌های 94 دانشگاه آزاد را بررسی می‌کند.

روزنامه بعدی ما روزنامه هفت صبح است که در صفحه پرونده روز خود به موضوع سرنوشت 5 پرونده جنجالی پرداخته و در این باره می‌نویسد: حادثه‌های اسید پاشی اصفهان، غرق شدن دختر قایقران انزلی، بازی تراکتور-نفت تهران، تخریب پاساژ اعلاالدین و غرق شدن دختران دانشجو در شورابیل از مهمترین رویدادهای روز است.

این در حالی است که این رویدادهای در میان هیاهوهای جنجالهای روزانه افزایش قیمت تاکسی، در گیری جناح‌های سیاسی، مسائل اقتصادی، مذاکرات هسته‌ای و... به دست فراموشی سپرده شده است.

این روزنامه در ا دامه در صفحات تازه‌های دانش و فن آوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود موضوعات: ویندوز در اندیشه پیروزی دوباره، دو بیماری جنسی شایع در ایران آشنا شوید و پنجمین بورس در راه است  و... را پیگیری می‌کند.

در دنیای خبرهای داغ امروز به گروه شوک روزنامه ایران میرسیم که به خبر کلاهبرداری‌های میلیاردی در نقش مردگان پرداخته است.

ماجرا از این قرار است که یک کلاهبردار حرفه‌ای و پولدار در نقش مردگان با تلاش پلیس زنجان دستگیر شد.

این در حالی است که این کلاهبردار در استانهای مختلف از جمله تهران، البرز، اصفهان، یزد، فارس و زنجان دست به کلاهبرداری زده است.

ابهام و راز دو ساله مرگ خانم معلم، سرقت مسلحانه از موسسه مالی در مشهد، پرواز اختصاصی برای نجات بیمار در  جزیره کیش از موضوعات دیگری است که روزنامه ایران در گروه شوک خود به آن پرداخته است.

روزنامه آخر ما روزنامه جام جم است که در صفحه اجتماعی خود به موضوع از خشم تا  جنایت تا زندان پرداخته روزنامه نگار می‌نویسد: خشم دور بر می‌دارد و جرم چرتکه می‌اندازد جان باختگان پرونده‌های قتل قاتلانشان یا تا به حال قصاص شده‌اند  یا در انتظار اجرای حکم روزها را در زندان‌ها می‌شمارند که البته تعدادی نیز در سایه بخشش اولیای دم از مرگ جسته‌اند.

رضایت نامه درمان یا برائت نامه پزشکی کودکان دارای والدین بی صلاحیت مشمول فرزندخواندگی می‌شوند، قانون پیش فروش ساختمان نیامده معضل شد و اعتیاد خیابانی تمام می‌شود از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روزنامه ، شوک ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار