مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان از صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب طبق رعایت مقررات نسبت به صید ماهی با قلاب در رودخانه و آب های داخلی کشور به استثناء استان های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛محمدپور گفت: دستورالعمل صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب طبق رعایت مقررات در رودخانه و آب های داخلی کشور در سال 94 به استثناء استان های گیلان، مازندران و گلستان اعلام گردید و شروع فصل صید از تاریخ صدور این دستورالعمل لغایت پایان دی ماه تعیین می گردد.

وی در خصوص مدت اعتبار پروانه افزود: اعتبار پروانه صادره از تاریخ صدور به مدت یک ماه می باشد و پس از پایان تاریخ اعتبار، متقاضیان باید مجددا پروانه خریداری نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان گفت: بهای پروانه صید ماهی با قلاب پنجاه هزار ریال است که در مقابل ارائه رسید بانکی، به نام صیاد صادر می شود.

قربانعلی محمدپور همچنین افزود: تعداد مجاز صید روزانه 10 قطعه ماهی به ازای هر پروانه می باشد و صید قزل آلای خال قرمز با این پروانه و صید در رودخانه های حفاظت شده و قسمت هایی که از طرف سازمان آب منطقه ای ممنوع اعلام گردیده است مجاز نمی باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اظهار کرد:دور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی و غیره در دفا تر پستی سراسر استان برابر قرارداد منعقده و تفاهم نامه به عمل آمده با اداره کل پست استان زنجان انجام می پذیرد و متقاضیان با مراجعه به دفاتر پست نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز شکار پرنده (بلدرچین) اقدام نمایند.

انتهای پیام/س




برچسب ها: دستوالعمل ، ماهی ، قلاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.