مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده شد؛

مهاجری: از مالک باشگاه استقلال اهواز رخصت گرفتم /از فردا کارم را با پدیده شروع میکنم

پس توافقات به دست آمده مهاجری هدایت تیم پدیده در فصل پانزدهم را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران با توجه به مشکلاتی که فصل گذشته برای تیم فوتبال پدیده رخ داد از همین رو علیرضا مرزبان برای سرمربیگری این تیم در فصل جاری تمام جوانب را در نظر گرفت و این مربی حتی تا حدودی بازیکنان و دستیاران خود را برای فصل آتی معرفی کرد اما به یکباره نظر مرزبان تغییر کرد و نتوانست با پدیده ای ها به توافق برسد .

در حال حاضر رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته سیاه جامگان صحبت های لازم برای حضور در تیم پدیده را با مسولان این باشگاه انجام داد و پس توافقات به دست آمده مهاجری هدایت تیم پدیده در فصل پانزدهم را بر عهده گرفت.
 
مهاجری: از مالک باشگاه استقلال اهواز رخصت گرفتم /از فردا کارم را با پدیده شروع میکنم  
 
سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده گفت :برای پیوستن به تیم پدیده از مالک باشگاه استقلال اهواز رخصت گرفتم و از فردا کارم را با این تیم شروع میکنم  
 
محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص پیوستن به تیم پدیده اظهار داشت: با باشگاه پدیده قراردادی یک ساله امضا کردم و از فردا کار خود را با این تیم شروع خواهم کردم و هدف اصلی ما این است که در لیگ پانزدهم در لیگ بمانیم. قبل از امضای قرارداد با باشگاه پدیده من، مجتبی سرآسیابی، قائم مقام باشگاه پدیده و جواد وطن‌خواه، مدیرعامل این باشگاه از شهرام شفیع‌زاده، مالک باشگاه استقلال اهواز رخصت گرفتیم چرا که در گذشته صحبت هایی برای حضور من با این باشگاه صورت گرفته بود اما قراردادی امضا نکرده بودم و تنها قول داده بودم .

از طرفی دیگر با توجه به اینکه واگذاری امتیاز فولادنوین به باشگاه استقلال اهواز هنوز مشخص و نهایی نشده بود و باشگاه پدیده هم با وجود رفتن مرزبان زمان کمی داشت از همین رو برای پیوستن به پدیده از شفیع‌زاده رخصت گرفتم و وی با این مساله موافقت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار