پنجعلی:

اوضاع تیم‌های پرسپولیس راضی کننده نیست

سرپرست تیم‌های‌پایه پرسپولیس گفت: باید عنوان کنم که به هیچ وجه وضعیت تیم‌های‌پایه با توجه به در پیش بودن مسابقات راضی کننده نیست.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس اظهار داشت: اکنون تیم‌های پایه پرسپولیس در حال انجام تمرینات است و باید عنوان کنم وضعیت تیم چندان مطلوب و راضی کننده نیست و امیدوارم که از این وضع خارج  شود. 
 
وی در ادامه افزود: ما از شیرازی تقاضا و درخواست‌هایی داشته‌ایم‌که هر چه سریعتر وضعیت تیم را بهبود بخشد و امیدوارم هر چه سریعتر اقدامات لازم صورت گرفته و وضعیت بهبود یابد. 
 
پنجعلی بیان کرد: ما تست‌های لازم را انجام داده‌ایم و بازیکنان مورد نظر را جذب کرده‌ایم و با تمام توان در حال آماده شدن برای مسابقات پیش رو هستیم. 
 
وی ادامه داد: به نظر من باید مسئولان امر توجه لازم را به فوتبال پایه و بازیکنان امید و مقاطع پایین‌ترمعطوف‌ سازند که اگر این توجه صورت گیرد می‌توان آینده خوبی برای فوتبال کشورمان متصور شد. 
 
پنجعلی  یادآور شد: در واقع ما به مدت دو ماه از تمرینات و آماده سازی تیم عقب هستیم و باید این  عقب ماندگی را جبران ساخته و روند روبه رشدی داشته باشیم و امیدوارم که این مهم تحقق یابد. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار