دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده خبرگزاری ایسنا روزنامه جوان امروز در دادگاه مطبوعات برگزار شد.

دادگاه ایسنا و جوان را مجرم ندانستعلی‌اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضائی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌در خصوص رسیدگی به پرونده خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان اظهار کرد: دادگاه رسیدگی به پرونده خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان امروز در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی برگزار شد.

وی افزود: هیئت منصفه مطبوعات مدیر مسئول وقت خبرگزاری ایسنا (سعید پورعلی) را که به دو اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجعه قضائی و نشر مطالب خلاف واقع به دادگاه احضار شده بود با اکثریت آرا مجرم ندانست.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه مدیر مسئول روزنامه جوان ( محمد ودود حیدری) را به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار، بابت شکایت سعید مرتضوی و سعید ابوطالب با اکثریت آرا را مجرم ندانست.

کسائیان گفت:همچنین هیئت منصفه مطبوعات تهران بابت رعایت اخلاق و رسالت مطبوعاتی به مدیر مسئول روزنامه جوان تذکر داد.

گفتنی است ؛ این دادگاه در پی شکایت سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیر سابق تامین اجتماعی از مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان به اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی و نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار