به گزارش پلیس سانفرانسیسکو شلیک ناگهانی مهاجر مسلح منجر به مرگ زن جوان در مقابل نیروهای پلیس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، "کاترین استینل" 32 ساله به ضرب گلوله مرد مهاجر غیر قانونی، که تحت تعقیب پلیس سالنفرانسیسکو بود، کشته شد.

شلیک‌های بی هدف قاچاقچی

بنابراین گزارش "فرانسیسکو سانچز" 45 ساله برای فرار از پلیس مجبور به شلیک 5 گلوله بی‌هدف شد که یکی از آنها لحظاتی قبل از دستگیر شدن وی به "کاترین" اصابت و مرگ وی را درمقابل پلیس سانفرانسیسکو رقم زد.


شلیک مهاجر غیر قانونی یک کشته بر جای گذاشت+عکس

به گفته سخنگوی پلیس سانفرانسیسکو پس از محرز شدن مدارک جعلی "سانچز" برای پلیس، وی در حالی متواری شد که به یک قبضه کلت کمری مسلح بود.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که "کارتین" همراه مادر و برادرش در حال عبور از روی اسکله سانفرانسیسکو بودند و سانچز پس از شلیک پنج گلوله بی‌هدف منجر به مرگ "کاترین"شد.

بسیاری از مقامات آمریکایی می‌کوشند تا با کنترل مرزهای خاکی و ابی در جنوب این کشور را کنترل کنند که تاکنون تلاش آنها نتیجه‌ای در بر نداشت.


شلیک مهاجر غیر قانونی یک کشته بر جای گذاشت+عکس


به گزارش پلیس یک ماه پیش "سانچز" به اتهام قاچاق ماری‌جوانا به سانفرانسیسکو بازداشت شده بود که به دلیل نداشتن هویت به عنوان پناهجوی بی‌نام به پناهگاه‌هایی که به منظور ساماندهی و مشخص شدن وضعیت افراد مهاجر غیر قانونی فرستاده شده بود.

"سانچز" پس از شلیک کردن، اسلحه خود را به درورن آب انداخت که پلیس موفق به کشف آن شد و فرانسیسکو سانچز به اتهام قتل در دادگاهی که در چند روز آینده برگزار می‌شود محاکمه خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: قاچاقچی ، مرگ ، شلیک ، حوادث ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار