رییس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی گفت: مدرسه پیشگیری از سرطان همزمان با برگزاری اولین سمپوزیوم بین المللی سرطان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا عباس زادگان در نشست خبری اولین سمپوزیوم بین المللی سرطان گفت: این مدرسه به منظور آگاهی دادن به مردم در جهت تشخیص و درمان آن اقدامات لازم صورت پذیرد و حاضران در این کلاس‌ها نکات آموزشی مطرح شده را به اعضای خانواده و اطرافیان خود منتقل می‌کنند.

وی افزود: هدف اصلی این همایش، شناسایی و آشنایی با روش‌های تشخیص زود هنگام سرطان و یافتن استراتژی‌های پیشگیری با چشم‌انداز داشتن جامعه‌ای عاری از سرطان می‌باشد.

عباس زاده گفت: این موضوعات شامل تشخصیص زود هنگام سرطان، پیشگیری، مدیریت و درمان هدفمند سرطان می‌باشد که به صورت پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

وی اظهارکرد: ارائه قوی ترین آنتی اکسیدان ها از مواد طبیعی (انار،زعفران،زردچوبه و لوبیای موکونا) با همکاری دانشکده کشاورزی،دانشگاه توکیو،دانشگاه فردوسی و شرکت داروسازی پارس تک رخ تولید شده است.

رییس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: تاکنون 65 نفر جهت شرکت در این سمپوزیوم ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی حضور 500 نفر را کرده‌ایم، همچنین تاکنون 15 نفر از محققان خارج از کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد:دانشجویان می توانند تا تاریخ 31/4/1394چکیده ها و مقالات خود را در ارتباط سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن به سایت www.nastaransymposium.com ارسال کنند.

گفتنی است اولین سمپوزیم بین المللی سرطان سینه 9مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.