مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت:قرآن خوانی در ماه مبارک رمضان در توصیه های معصومین و پیامبران(ع) بارها به آن تاکید شده و تمامی مسلمانان جهان با بهره گیری از برکات این ماه مبارک میباشد.

مسلمانان با بهر گیری از برکات ماه رمضان سعادت دنیا و آخرت شان را تضمین کنند.به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد لطفعلی خان این شهر برگزار شد، افزود: با پشتوانه رهبری و فرمایشات مقام عظمی ولایت و با تاسی گرفتن از اولیای دین و سیره پیامبران(ع)، همواره در سایه قرآن کریم، قاریانی در جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته که همیشه در سطوح جهانی افتخار آفرینی کرده اند.

وی اظهار کرد: در طی سالهای اخیر قاریان بسیار توانمندی در کشور و بخصوص در آذربایجان غربی تربیت شده اند که در مجامع قرآنی بین المللی افتخار آفرینی کرده و مایه سرافرازی مجموعه قرآنی کشور شده اند، در نتیجه باید به آن ها توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام مصائبی گفت: در تمامی نقاط جهان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پرچم دار جامعه قرآنی می دانند و همگی بر این باورند که مردمان این کشور علاوه بر تلاوت قرآن کریم، راه و روش این کتاب آسمانی را نیز الگوی رفتار و اعمال خود قرار داده اند.

وی افزود: به نیت 12 معصوم(ع) در سراسر کشور، 12 تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و بین المللی برگزار می شود.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به برکات تلاوت قرآن کریم بخصوص در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قرآن خوانی در ماه مبارک رمضان در توصیه های معصومین و پیامبران(ع) بارها به آن تاکید شده و تمامی مسلمانان جهان با بهره گیری از برکات این ماه مبارک می توانند سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کنند.

وی تصریح کرد: ماه رمضان ماه تغییر سرنوشت هاست؛ شبهای قدر برای هر مسلمانی از ویژگی های خاصی برخوردار بوده چرا که طبق روایات مختلف از ائمه اظهار و پیامبران(ع)، سرنوشت انسان ها در شبهای قدر دوباره نوشته می شود.

حجت الاسلام مصائبی اضافه کرد: توجه به برکات ماه رمضان و تلاوت و درک معانی آن و استفاده از مطالب گرانبهای این کتاب آسمانی در زندگی روزمره باعث زیادت در ایمان و سعادت اخروی می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن باید به همراه درک معانی آن باشد و در این صورت است که انسان ها راه سعادت در این دنیا و در آخرت را با هم به دست آورده و پاداش این کارهای خیر خود را خواهند دید.

در ادامه این مراسم،"استاد فتحی عبدالرحمن" قاری برجسته مصری و "حاج وحید وکیلی" قاری بین المللی آذربایجان غربی با تلاوتی چند از قرآن کریم به این محفل خاتمه دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.