در شب‌های قدر حس و حال بسیاری خوبی دارم و با خدای خود عهد و پیمان‌هایی دارم.

سولماز آقمقانی بازیگر سریال‌های تلویزیون در خصوص فرا رسیدن شب‌های قدر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: حال و هوای این شب‌ها را دوست دارم. با وجود اینکه بعضی می‌گویند فضای غمگینی دارد اما من حال خوبی دارم و هنگامی‌ که در شب‌های قدر پیر و جوان، کوچک و بزرگ، پولدار و فقیر و... در هر شرایطی کنار یکدیگر قرار گرفته و با هم یکی می‌شوند، حس بسیار خوبی دارم و این اصل بسیار مهمی است که آدم‌های یک کشور در یک زمان واحد با حس و حال مشترک به عبادت می‌پردازند.

وی ادامه داد: بسیاری از هنرمندان با کار خود و عده‌ای دیگر با حضور خود در بین مردم می‌توانند در این شب‌ها تأثیرات مثبتی را روی آن‌ها بگذارند.

در بیشتر مواقع به همراه خانواده‌ام به حسینیه‌ محله‌مان رفته و در آنجا مشغول به دعا و مناجات می‌شویم. همیشه این شب‌ها همراه با عهد و پیمان‌هایی برایم بوده است.

آقمقانی اظهار داشت: اولین باری که روزه گرفتم خیلی کوچک بودم و برای این کار خیلی اشتیاق داشتم. مادرم علاقه بسیاری برای روزه داری من داشت اما می‌ترسید که اذیت شده و دچار سرخوردگی شوم. اما با اصرارهای من آن روز را روزه گرفتم. آن روز برای من هم جالب بود هم بسیار سخت.

وی در رابطه با ویژگی کارهای مناسبتی گفت: در گذشته سریال‌های ماه رمضان بسیار دوست داشتنی و جذاب بودند. فضاهایی که در آن‌ها نمایش داده می‌شد بسیار به فضای خانه‌های خودمان نزدیک بود و من نکات بسیاری از آن‌ها آموختم. کارهای مناسبتی با همراه داشتن بار معنوی و در قالب سرگرمی می‌توانند نکات آموزنده بسیاری را به بیننده انتقال دهند. بنابراین علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های سرگرم کننده خیلی از عوامل مثبت دیگر هم دخیل هستند.

آقمقانی در پایان آرزو کرد: حال خوب و رسیدن به موقعیت‌های مورد نظر برای همه مردم آرزوی قلبی من است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار