سپر جلو از جنس فایبر گلاس است که طراحی آن با فراری F50 کاملا متفاوت است و دارای 2 پرژکتور است. با وجود متفاوت بودن سپر جلو، باز هم هماهنگی خوبی با سایر قطعات مجاور دارد. مثلا شیب های روی در کاپوت در روی سپر ادامه پیدا کرده و سپر با آن هماهنگ است.
چراغ
ها در روز بسته هستند و نمای ایرودینامیک تری را از خودرو نشان می دهند.
در نمای جانبی خودرو متوجه می شوید که خم های موجود در عضلات خودرو کم است و
این باعث می شود که بدنه تیز (مثل بدنه 405) به نظر برسد. ولی با توجه به
محدودیت ها و امکانات ساخت دستی، باز هم طراحی و ساخت این بدنه در ایران بی
نظیر می باشد.
رنگ اتاقک سیاه است که ترکیب جالبی را با رنگ لاستیک ها و سپر ها به وجود آورده است. در واقع نیمی از اتاقک را درها پوشانده اند. در زیر درها یک شکاف وجود دارد که معمولا در خودرو های فراری و لامبورگینی نقش انتقال هوای سرد و فشرده را به ترمز دارد.
در ادامه ی بدنه نیز خطوط انتهایی بدنه تشکیل یک اسپویلر بزرگ و یک تکه متصل به بدنه را می دهد که 4 سانتی متر از سقف بلند تر است و بلندی آن باعث می شود تسلط راننده نسبت به دید عقب کم نشود که این نشان دهنده تجربه ی ارزشمند طراح این خودرو است.
رینگ ها نیز 5 پره ساده از مارک Scudo و 17 اینچ می باشند و لاستیک ها نیز با اسپکت 40 و پهنای 205 هستند که در رابطه با این خودرو می شد از رینگ های بهتری استفاده کرد. ترمز های جلو و عقب نیز از نوع کاسه ای معمولی بودند!
عقب این خودرو نیز طراحی نویی داشت و سعی شده بود تا اصالت فراری را حفظ کند. دو چراغ بزرگ گرد فرورفته در بدنه عمومآ شما را یاد کروت میاندازد ولی همان طور که گفته شد حضور اسپویلر و دیگر جزئیات حاکی از فراری ای است که خیابان های شهر را هیجان زده می کند.
خروجی های اگزوز در فضای بین 2 چراغ قرار دارد که حالت مسابقه ای بودن به این خودروی دست ساز می دهد. موتور این خودرو در زیر این دریچه شیشه ای و در زیر لاستیک زاپاس قرار دارد.
فضای داخلی خودرو ساده است و حاکی از دست ساز بودن این خودرو می کند و با این وجود نشان می دهد وقت کم تری صرف فضای داخلی خودرو شده است.