دبیرکل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی گفت: هدف از تحزب گرایی تحقق کار گروهی براساس منویات بلند شهید بهشتی است.

هدف از تحزب گرایی تحقق کار گروهی است/ امام بسیج را به شجره طیبه انقلاب تشبیه کردندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر مرتضوی کیاسری" دبیر کل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته احزاب که عصر امروز در حوزه بهشتیان تهران برگزار شد با بیان اینکه تکرار خبر به معنی بی ثمری آن نیست اظهار داشت: اگر چنین بود 124 هزار پیامبر تکرار خبر نداشتند و همگی شان شعار لااله الاالله را فریاد می زدند.

وی با تاکید براینکه هدف از تحزب گرایی تحقق کار گروهی براساس منویات بلند شهید بهشتی است گفت: عده ای معتقدند که با وجود بسیج و مسجد دیگر نیازی به حزب نیست. برعکس این تفکر نیز وجود دارد.

کیاسری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) افزود: امام (ره) بسیج را شجره طیبه انقلاب تشبیه کردند. شهید بهشتی آنقدر مخلصانه در حزب جمهوری اسلامی کار کرد که در نهایت آنجا به محل شهادت شان تبدیل شد.

کیاسری در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران پیرامون نگاه دولت یازدهم به پدیده تحزب گرایی چگونه است،گفت: دولت یازدهم به نسبت دو دولت گذشته نگاه مثبت تری و شفاف تری را نسبت به تحزب گرایی دارد و توجه بیشتری به اصل 26قانون اساسی داشت.

وی که ریاست کمیته اجرایی خانه احزاب را به عهده دارد در بخش دیگری از اظهارات خود درباره جزئیات برگزاری مجمع عمومی آینده خانه احزاب گفت: در این مجمع آئین نامه اجرایی چگونگی رای دادن در دست بررسی قرار خواهد گرفت و ارتباطی به برنامه اساسنامه خانه احزاب ندارد و در همین راستا یک هیئت اجرایی  5نفره تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دعوت نامه حضور در  این مجمع با امضای آقایان غفوری فرد کواکبیان و بنده به احزاب ارسال خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، مجمع ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار