آتش نشان‌ها 20 تن را از آتش سوزی ساختمان 12 واحدی نجات دادند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در پارکینگ یک ساختمان اداری تجاری 12 واحدی و نجات 20 تن خبر داد.

آتش نشان‌ها 20 تن را از آتش سوزی ساختمان 12 واحدی نجات دادندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این حریق اظهار داشت: در ساعت 14:08 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان 4 طبقه اداری تجاری با خبر شد و بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و تشک نجات عازم محل حادثه خیابان سهروردی بالاتر از مطهری شدند.

وی ادامه داد: 2 دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ یک ساختمان اداری تجاری 12 واحدی طعمه حریق شده بود و آتش در هر لحظه در حال سرایت به خودروهای موجود در پارکینگ بود و همچنین دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند، گروهی از نیروهای امدادی 20 تن از ساکنان را که در طبقات بالایی محبوس شده بودند با کمک دستگاه‌های تنفسی به سلامت به بیرون منتقل کردند و فقط یک تن (خانم) دچار دود گرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شود.

به گفته ملکی سایر آتش نشانان همزمان مشغول اطفای حریق شدند  که آتش نشانان  پس از تخلیه دود و ایمن سازی عملیات را در ساعت 15:20 دقیقه به پایان بردند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، آتش سوزی ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار