کرمان؛

دومین سالانه عکس کرمان برگزار می شود

دومین سالانه عکس کرمان با حمایت انجمن عکاسان ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری و حوزه هنری کرمان از یکم تا پنجم شهریور ماه جاری درمحل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می شود.

دومین سالانه عکس کرمان برگزار می شود

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی سالانه عکس کرمان؛ مسعود زنده روح کرمانی دبیر دومین سالانه با اعلام این خبرگفت: محور اصلی دومین سالانه عکاسی کرمان برمباحث علمی وتخصصی در خصوص عکاسی مستند اجتماعی متکی است.

وی افزود: در بخش نمایشگاهی محور اصلی سالانه را عکاسی مستند اجتماعی با موضوعیت( شهر من)  محوریت زندگی شهری انتخاب کردیم.

زنده روح کرمانی با اشاره به اینکه این سالانه شامل سه بخش اصلی مقالات علمی پژوهشی ، نشست های تخصصی و نمایشگاه عکس می باشد ،تصریح کرد: هدف از برگزاری این سالانه افزایش سطح علمی، آموزشی و پژوهشی عکاسان استان کرمان در تعامل با کارشناسان، پژوهش‌گران، عکاسان و هنرمندان کشور است.

رییس هیأت مدیره انجمن عکاسان ایران گفت :این سالانه برای نخستین بار در سطح شهر و استان کرمان نسبت به برگزاری یک همایش تخصصی متنوع شامل نمایشگاه عکس و مباحث میان رشته ای اقدام خواهد کرد که این فعالیت ها متمرکز بر ارایه‌ی مقالات پژوهشی، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع مستند اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: عکس ، سالانه ، مباحث ، عکاسی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.