سرپرست بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: شهروندان از طريق تماس با تلفن 197 و ارائه پيشنهادات و نظرات خود، پليس را در كسب رضايتمندي مردم ياري كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سرهنگ "رضا صادقي" در اين زمينه گفت: سامانه 197 به صورت شبانه روزي آماده دريافت پيشنهادها، نظرها، انتقادها و شکايت هاي شهروندان پيرامون عملكرد پليس است.

وي با اشاره به نقش مشارکت و همکاري مردم با پليس در افزايش امنيت اجتماعي، گفت: تلاش براي جلب مشاركت مردمي، افزايش اعتماد عمومي به پليس و كسب رضايتمندي شهروندان از جمله اهداف مهم پليس است .

سرپرست بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: دفتر نظارت همگاني پل ارتباطي مردم و پليس براي رسيدگي به شكايت ها، انتقادها، نظرها و پيشنهادهاست و تلاش مي كند تا پاسخگوي نيازهاي امنيتي و اجتماعي مردم باشد.

سرهنگ "صادقي" با بيان اينكه دفتر نظارت همگاني (197) در 30 متري سينما سعدي ،خيابان شوريده شيرازي قرار دارد، افزود: شهروندان مي توانند از طريق تلفن 197 نيز پيشنهادات خود را با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
باسلام .. چند وقت پیش به آدرس میدان حسن آباد خیابان میدامادی کوچه شهید قلی خانی شخصی از همسایه ها با قلدری سد معبر کرده بود بخاطر اعتماد به پلیس و عدم درگیری از پلیس کمک خاستم و متاسفانه پس از مراجعه همسایه چه چیزی گفت و چه حرکتی کرد متاسفانه پلیس که باید نسبت به اعمال قانون و رفع سد معبر و با توجه به بارز بودن جرم مزاحمت میبایست نسبت به رفع سد معبر اقدام میکرد نه تنها از این کار امتناع کرده بلکه حق به جانب طرف شده و به بنده الزام و اجبار کرد باید شکایت کنم و از آنجایی که وظیفه پلیس بخاطر عدم درگیری و رفع مزاحمت باید اقدام میکرد از اینکار سرباز زده و احمال کاری کرده و حال نمیدانم پس چه عواملی موجب این قانون بوده ..سوال مگر نه اینکه پلیس برای اجرای درست قانون و برخورد با متخلفان باید برخورد نماید
Iran (Islamic Republic of)
مولايي
۰۰:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام
لطفا در خيابان شميران نو بخصوص ميدان پاكدامن
مامور راهنمايي و رانندگي قرار دهيد از ساعت ١٨ الي٢١ شب اين محله خيلي ترافيك مي شود
دليل اين ترافيك وانت بارها ميوه فروش و خودروهاي دوبله
تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
نبود ماموران راهنمایی و رانندگی به آدرس میدان رسالت خ هنگام بالاتر از میدان الغدیر خیابان شمیران نو دور میدان پاکدامن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
با سلام
موضوع:مواد مخدر
مواد فروشان کنار خیابونی همه روزه دور میدان پاکدامن مواد می فروشند ماموری وجود ندارد
آدرس:میدان رسالت،خ هنگام،بالاتر ازمیدان الغدیر، خیابان شمیران نو دور میدان پاکدامن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
من موندم پلیس ها کم کاری میکنن یا سر 35متری نهضت این سیگار فروشه خیلی زرنگه که هر بار مامورا میان چیزی پیدا نمی کنن
Kazakhstan
قاسم کشوری
۱۲:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی شما مردان بزرگ
این جانب قاسم کشوری فرزند حسن صادره از کازرون هشت ماهی هست برای حساب و کتابی به مبلغ 1/000/000 با آقای حسن آرندی در شهر قاعمیه شکایت کشی داریم . پاسگاه شهر امروز و فردا میکند یا میگوید که پرونده گم شده است . حال که حکم اموال را گرفتم بعد از دو ماه میگوید که طرف مقابل اموال ندارد .