اسناد ویکی لیکس: گروهک منافقین در کشتار مردم سوریه دست داشته است

گروهک منافقین تحت پوشش نام نیروهای سپاه پاسداران به کشتار غیرنظامیان و شبه نظامیان معارض دولت سوریه پرداخته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ویکی لیکس فاش کرد، اعضای گروهک منافقین در سال 2011 وارد سوریه شدند تا با کشتار مردم و معارضان دولت سوریه مسوولیت این قتلها را بر عهده سپاه پاسداران بگذارند.

پایگاه خبری الحدث نیوز نوشت: اعضای یک گروه نظامی غیر قانونی در ایران که سالها در پایگاه اشرف عراق حضور داشتند (گروهک منافقین) در سال 2011 وارد منطقه درعای سوریه شدند. بنابر اسنادی که ویکی لیکس منتشر کرده، این افراد بلافاصله ماموریت خود را تحت پوشش نام نیروهای سپاه پاسداران ایران شروع کردند و به کشتار غیرنظامیان و شبه نظامیان معارض دولت سوریه پرداختند تا ایران را وارد جنگ سوریه کرده و چهره آن را در برابر کشورهای حامی معارضان سوریه خدشه دار کنند.

الحدث نیوز ادامه داد: فردی به نام عبدالمجید که خود را یکی از مسوولان سازمان مجاهدین خلق معرفی می کند، این خبر حضور این گروهک در سوریه را تکذیب کرده است اما به این فرد باید گوشزد کرد که الحدث نیوز در سال 2013 مدارکی را دال بر حضور این گروهک در مناطق مختلف سوریه از جمله حلب و اطراف دمشق منتشر و اعلام کرده بود که این افراد در حال آموزش شبه نظامیان ارتش آزاد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهرداد
۰۵:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۴
وقتی به منافقین میگیم کثیف ، به کثافت توهین میشود - وقتی به منافقین میگیم نجس ، به نجاست توهین میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اینها چقدر کثیف هستند بابا ...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
مرگ بر منافقین گ بر مریم و مسعود رجوی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
مرگ بر منافقین کثیف وطن فروش.آشغالای حیوون.برای شما یک بار مرگ کمه.خدا ریشتون رو بکنه.هیچ چیز نمیتونه چهره سپاه رو خراب کنه.خیلیها از شما گنده ترا اومدن و رفتن و هیچ غلطی نتونستن بکنن و به زیاله دان تاریخ افتادن.ایران سردار سلیمانیهای زیادی داره که شماهارو له میکنن.هر چند حد و اندازتون خیلی کمتر ازین حرفاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۴
منافقین پیشرو کشتار مردم در عراق ف سوریه و دیگر نقاط جهان در خدمت به حکومت جنایتکار آمریکا .
آخرین اخبار