سیسکو و رابطه آمریکا و رژیم صهیونیستی

ازآنجایی‌که سیسکو به دنبال ارتباط هرچه بیشتر با اسرائیل است لذا با خرید شرکت‌های امنیتی آمریکا موجب تقویت رابطه‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فضای سایبر می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، شرکت سیسکو قصد دارد یک شرکت خصوصی آمریکایی به نام اپن دی ان اس (OpenDNS) را که در زمینه‌ی امنیت وب‌سایت و خدمات رایانش ابری فعالیت می‌کند، بخرد. قیمت این معامله،635 میلیون دلار ذکر شده است.

یکی از علل رشد سیسکو در سال‌های اخیر، خرید شرکت‌های امنیتی مختلف بوده است.


سیسکو رابطه‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فضای سایبر بهتر می کند

شرکت اپن دی ان اس با روش‌های خود از بدافزارها، بات‌نت‌ها و حملات فیشینگ جلوگیری می‌کند. این شرکت مدعی شده است که از حملاتی جلوگیری می‌کند که آنتی‌ویروس‌ها و دیواره‌ی آتش نیز از این کار ناتوان هستند. شرکت سیسکو بخشی از گروهی بود که در سال گذشته سی و پنج میلیون دلار در شرکت اپن دی ان اس سرمایه‌گذاری کردند. اپن دی ان اس با شرکت فایرآی نیز مشارکت دارد. ازجمله خریدهای دیگر سیسکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت امنیت شبکه‌ی سورس فایر (Sourcrfire) در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۲٫۷ میلیارد دلار. دفترهای سورس فایر در کلمبیا و مریلند واقع است.

شرکت تحلیل بدافزار ثریت گرید (ThreatGrid) در سال ۲۰۱۴. مرکز این شرکت در نیویورک است.

شرکت خدمات امنیت رایانش ابری نیوهاپسیس (Neohapsis)؛ در سال ۲۰۱۵؛ مرکز آن در شیکاگو واقع است.

شرکت‌های امنیتی با خرید شرکت‌های نوپا سعی می‌کنند به امنیت و دفاع سایبر دولت‌ها کمک و نیروهایی در فضای سایبر برای آن‌ها ذخیره کنند. همچنین با همفکری این شرکت‌ها به فناوری‌ها و روش‌های نوین برای امنیت و دفاع دست پیدا می‌کنند. ازآنجایی‌که سیسکو به دنبال ارتباط هرچه بیشتر با اسرائیل است لذا با خرید شرکت‌های امنیتی آمریکا موجب تقویت رابطه‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فضای سایبر می‌شود؛ یعنی همان چیزی که در اجلاس DCOI موردنظر آمریکا و این رژیم بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار