خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

پافشاری معترضان به جذب سید جلال/ هواداران عبدی را دلیل وضعیت آشفته تیم دانستند

باشگاه پرسپولیس که این روزها به دلیل نارضایتی هواداران بستر حاشیه شده است امروز هم روز آرامی نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:باشگاه پرسپولیس که این روزها به دلیل نارضایتی هواداران بستر حاشیه شده است امروز هم روز آرامی نداشت.

عده‌ای از هواداران با حضور در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار حضور سیدجلال حسینی در جمع سرخپوشان شده‌اند. 
 
حسین عبدی به همراه محمد پنجعلی برای حضور در جلسه امروز هیئت مدیره وارد ساختمان باشگاه شدند. 
 
در هنگام حضور محمدزادمهر در ساختمان باشگاه عده ای از هواداران حسین عبدی را مقصر اصلی عملکرد ضعیف پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عنوان کرده و خواستار رسیدگی جدی هیئت مدیره به این موضوع شدند. 
 
زادمهر به هواداران قول داد که این مسئله مورد بررسی گیرد،همچنین اظهار داشت: مدیران پرسپولیس از خدا می خواهند که سیدجلال حسینی را جذب کنند و به این بازیکن علاقه دارند ولی بهدلیل این که کادر فنی نیازی به حضور این بازیکن و همچنین گابریل فرناندو ندارد، جذب این 2 بازیکن منتفی است. 

 برانکو سرمربی این تیم نیز در خصوص عدم تمایل به جذب جسینی صحبت کرد و گفت: با وجود داشتن 4 مدافع که همگی آنها بازیکنانی توانمند هستند هیچ احتیاجی به جذب سید جلال حسینی مدافع تیم ملی ایران نیست و من این بازیکن را نمی‌خواهم. 
 
وی افزود: قرار بود پیش از شروع رقابت های لیگ برتر دو اردو برگزار کنیم اما یکی از اردوها لغو شده و قرار است ظرف روزهای آینده با حضور در کشور ترکیه اردوی آماده سازی خود را انجام دهیم. 
 
وی در رابطه با حضور نیافتن کریم باقری در تمرینات سرخ پوشان اظهار داشت: با باقری صحبت کردیم وی قرار است به زودی به کادر فنی اضافه شود از مذاکرات وی با باشگاه ماشین سازی تبریز هیچ گونه اطلاعی ندارم و در جریان نیستم که آیا باقری علاقه با حضور در این تیم تبریزی به عنوان مدیر فنی را دارد یا خیر. 

برانکو در خصوص تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: در روزهای آینده با جذب چند بازیکن با نفرات بیشتری در تمرینات شرکت می‌کنیم و به هواداران پرسپولیس نوید روزهای خوبی را خواهیم داد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با دلیل غیبت مرتضی قنبرپور در تمرین امروز سرخپوشان گفت: این مربی به دلیل مسائل شخصی در تمرین امروز شرکت نکرد و هیچ گونه مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: گابریل فرناندو به هیچ عنوان در لیست نفرات پرسپولیس در فصل آینده قرار ندارد و صحبت از علاقه من برای به کاری گیری این بازیکن شایعات رسانه‌هاست. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار