رضائیان:

پرسپولیس نتایج فوق العاده‌ای کسب می‌کند

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با هدایت برانکو و جذب بازیکنان خوب در فصل جدید، نتایج فوق العاده ای می گیریم.

پرسپولیس نتایج فوق العاده‌ای کسب می‌کندرامین رضائیان مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات خوبی را با حضور اکثر نفرات انجام می دهیم بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود خود را آماده شرکت و حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر می نمایند و خیلی امیدواریم با هدایت برانکو سرمربی خوش فکر پرسپولیس و جذب چند بازیکن دیگر در این فصل نتایج فوق العاده‌ای را کسب کنیم.
 
وی در خصوص حواشی این روزهای باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: با درایت مدیریت و کادر فنی و به کار گیری چند بازیکن مطرح تمامی این مسائل درست می شود و هواداران مطمئن باشند که روزهای خوب تیم پرسپولیس به زودی از راه می‌رسد، برای تحقق این موضوع به اندکی صبر نیاز است.
 
رضائیان در ادامه خاطر نشان کرد: به پرسپولیس آمده ام تا حضور خود در تیم ملی فوتبال ایران را تضمین کنم، مطمئن باشید با درخشش در پرسپولیس نظر کارلوس کی روش را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی جلب کنم .
 
بازیکن سابق تیم فوتبال راه آهن در ارتباط با سقوط این تیم به لیگ دسته اول فوتبال ایران تصریح کرد: از این موضوع بسیار تاسف می خورم چرا که راه آهن با جوانگرایی و انجام فوتبالی خوب با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شد، بازیکن و کادر فنی راه آن علی رغم این که تنها 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند با از خودگذشتگی و زحمت فراوان مانع سقوط با لیگ دسته اول شدند، با این حکم تمام زحماتمان به هدر رفت،‌امیدوارم که در رای تجدید نظر صورت گیرد چرا که جوانان باشگاه از این موضوع بسیار متضرر می شوند. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: رضائیان ، پرسپولیس ، بران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار