درجشن گلریزان مجمع خیران آمل274 میلیون تومان کمک جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل گفت: این میزان کمک ها در مقایسه با دوره گذشته این جشن در آمل افزایش داشته و در سال جاری صرف کمک به مددجویان زیرپوشش مجمع ، آزادی زندانیان، معلولان زیر پوشش، تامین جهیزیه عروس ، کمک هزینه های آموزشی ودرمانی نیازمندان آبرومند خواهد شد.

مسعود نیک پور افزود: خوشبختانه با فراگیرشدن فرهنگ کمک نیکوکاران آملی به نیازمندان این شهرستان در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و استقبال آنان در کمک به نیازمندان ستودنی وارزشمند بوده است.

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل تصریح کرد: کمکهای جمع آوری شده از سوی نیکوکاران آملی، پس از تحقیق وپیگیریهای کمیته ویژه این مجمع به افراد نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد وبهزیستی و مراکز خدمانی وحمایتی نیازمند به کمک مالی اهدا می شود.

نیک پور یادآورشد: مجمع خیران شهرستان آمل با کمک نیکوکاران و نهادهای اجرایی دولتی وغیر دولتی این شهرستان از دوسال گذشته ساخت بزرگترین مرکز شیمی درمانی مازندران در بیمارستان امام علی(ع) آغاز کرده و 40درصد از ساخت آنرا که تعهد این مجمع بوده را به پایان رسانده و برای ادامه ساخت وتجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران داده است.

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل ، بابیان اینکه به علت نبود مرکزشیمی درمانی در این شهرستان ، بیش از هزار و200بیمار سرطانی برای شیمی درمانی به بابلسر وتهران مراجعه می کنند، افزود: مرکزشیمی درمانی آمل با زیربنای هزارمترمربع در دوطبقه دربیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در حال ساخت است و جای امیدواری هست دانشگاه علوم پزشکی مازندران هرچه سریعتر نسبت به تحویل آن اقدام کند.

نیک پور، ادامه داد:20 واحد مسکن برای نیازمندان در بلوار آیت اله میرزاهاشم آملی در حال ساخت است که بزودی آماده واگذاری به مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام //گ

برچسب ها: ساری ، کمک ، جشن ، گلریزان ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.