نایب رییس ستاد دیه کشور از آزادی 85 هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور از آغاز فعالیت ستاد دیه کشور تاکنون خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سنندج؛  علی اکبر یساقی، در جشن گلریزان در سنندج گفت: ستاد دیه در کشور از سال 69 تاسیس و فعالیت خود را به طور رسمی از سال 83 آغاز کرده است.

وی افزود: اولین سالی که ستاد دیه کشور فعالیتش را آغاز کرد تنها 156 زندانی با کمک مردم از زندان آزاد شدند، این درحالیست که با فعالیت این ستاد و کمک مردم این آمار تغییر قابل توجهی داشته به طوری که سال گذشته هشت هزار و 500 زندانی آزاد شدند.

نایب رییس ستاد دیه کشور با اشاره به خیرخواه بودن مردم سراسر کشور، بیان کرد: همه افرادی که در طول فعالیت این ستاد از زندان آزاد شده اند 85 هزار نفر می باشند که با کمک و یاری خیرین از گرفتاری رها شده اند.

یساقی گفت: ستاد دیه استان کردستان از خوشنام ترین و پرکارترین ستادهای دیه در کشور است و خوشبختانه این نهاد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

نایب رییس ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه کمک هایی که در جشن گلریزان جمع آوری می شود با حمایت هایی که در انجمن حمایت از خانواده زندانیان متفاوت است، افزود: این کمک ها صرفاٌ برای آزادسازی زندانیان هزینه می شود نه جهت کمک به خانواده های آنان.

یساقی،از برگزاری جشن کمک به خانواده های زندانیان از سال آینده خبر داد و گفت: راه اصلی برای جلوگیری از گرفتاری در زندان رعایت قوانین و مقررات است و بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی خلاف تمدن است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.