اغلب تیم های لیگ برتری برای آمادگی هر چه بیشتر درترکیه اردو می زنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های لیگ برتری برای آمادگی هر چه بیشتر اردو های آماده سازی خود را برگزار می کنند.


 استقلال در بروجرد اردو می زند

با تسویب بوجه تیم استقلال خوزستان و انتخاب قطعی ویسی به عنوان سرمربی این تیم برنامه های آماده سازی این مربی به مرحله اجرا در می آید. به این ترتیب کاروان این تیم برای برپایی اردوی آماده با نظر كادر فني اردوي برون استاني خود را دركمپ نساجي در شهرستان بروجرد آغاز می کند. اين اردوی 10 روز از روز يكشنبه  14 تیر آغاز و تا  پنجشنبه 25 تیر ادامه خواهد داشت.


تراکتور 20 تیر در ترکیه

تراکتورسازی 20 تیر ماه برای برپایی اردوی تدارکاتی به ترکیه می رود تا جمع تیم های ایرانی در این کشور همسایه جمع باشد.با مشخص شدن ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی و جذب بازیکنان مورد نظر تونی الویرا این تیم آماده برگزاری اردو در کشور ترکیه می شود. به این ترتیب تراکتورسازان 20 تیر ماه راهی این کشور می شوند و اردویی 10 روزه را برگزار خواهند کرد.دو بازی تدارکاتی و تمرینات بدنسازی از جمله برنامه های تونی در این اردو خواهد بود.


سه بازی تدارکاتی برای سپاهان در ترکیه

سه بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه در دستور کار تیم سپاهان قرار گرفت. بالاخره با موافقت حسن فرکی اردوی سپاهان در ترکیه از 19 تیر آغاز می شود. هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته تا سپاهان از روز ۱۹ تیر راهی ترکیه شود و در این کشور اردویی ۱۰ روزه سه بازی تدارکاتی در دستور کار دارد.

 اتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار