شهردار ملارد گفت: 3 حلقه چاه با کاربری تامین آب مورد نیاز فضای سبز در این شهر به دلیل برداشت های بی‌رویه خشک شده و با توجه به برخی ملاحظات موجود آبفا نیز مجوز حفاری چاه جدید را نمی دهد.

خشک‌شدن برخی چاه‌های شهر ملارد به دلیل برداشت های بی‌رویهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر خراسانی شهردار  ملارد در جلسه علنی شورای شهر این منطقه که با هدف پاسخگویی شهردار به سوالات برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری ملارد در حوزه فعالیت های فرهنگی طرح‌ها را به صورت مشارکتی اجرا می کند و در حال حاضر نیز آمادگی داریم طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی که از سوی مساجد ارائه می‌شود را عملیاتی کنیم.

وی  در خصوص تامین آب فضای سبز شهر ملارد افزود: به دلیل برخی از برداشت‌های بی‌رویه 3 حلقه چاه در این منطقه خشک شده و آبفا نیز با توجه به برخی از ملاحظات مجوز حفاری چاه جدید را صادر نمی کند اما سعی و بنای ما در جهت حفظ و توسعه فضای سبز شهری استوار است.

شهردار ملارد گفت: طرح ممیزی در این شهر آغاز شده و پیرو قردادی 4 ماهه مقرر است 40 هزار واحد در این شهر ممیزی شود که تاکنون نیمی از این مقدار محقق شده است.

وی در پایان تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه مطلوب تر برنامه‌ها و تحقق اهداف ترسیم شده به زمان بیشتری نیاز داریم و  با توجه به تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته عملکرد مدیریت شهری ملارد با رضایت نسبی همراه بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، شورای شهر ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار